וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשת העיר שניהלה הכול בווטסאפ חשודה במעילה

3.9.2015 / 9:32

לידיאן לייט גנבה לכאורה ארבעה מיליון דולרים ממערכת החינוך בעיר אותה היא ניהלה ממרחק של כ-320 קילומטרים. בעוד המורים לא מקבלים משכורות, היא חוגגת עם שמפניה

התקנת ווטסאפ למחשב. יוטיוב, צילום מסך
עיר בשלט רחוק./צילום מסך, יוטיוב

מעילה בשלט רחוק: לידיאן לייט, שכיהנה כראשת עיר ברזילאית, מואשמת בהונאה יוצאת דופן. לפי הדיווחים, לייט נעזרה באפליקצית המסרים המידיים הפופולרית WhatsApp כדי לנהל את כל ענייני העיר ממרחק של יותר מ-320 קילומטרים, מה שאיפשר לה להיות מספיק רחוקה מהבלגן אחרי שהתגלתה המעילה הגדולה שלה בכספי בתי הספר המקומיים.

לפי הדיווח של ה-BBC, הצעירה בת ה-25 כיהנה בתפקיד ראשת העיר הקטנה והענייה, בום ז'רדים, אבל היא ניהלה את כל הקשר עם המועצה שלה דרך האפליקציה. היא ניהלה את כל ענייני העיר מרחוק וכעת, לאחר שהואשמה במעילה, לא נראה שהיא תעשה דרכה חזרה בקרוב.

ממרחק נוח, ניהלה לייט חיי נוחות לכאורה, ואף חלקה לטענת אתר חדשות ברזילאי תמונות המתעדות אורח חיים נוצץ במיוחד הכולל בקבוקי שמפניה, רכיבה על ג'ט-סקי, אימונים אישיים ועוד, בחשבון אינסטגרם פרטי.

הסכום אותו היא גנבה לכאורה עומד על ארבעה מיליון דולרים, שנעלמו ממערכת החינוך המקומית, בעוד המורים אינם מקבלים שכר. המשטרה דולקת אחריה, עם צו מאסר שהוצא על שמה ועל שם בן זוגה לשעבר בטו רוצ'ה, בעל היסטוריה של שחיתות בעצמו, שניסה לרוץ לתפקיד ראש העיר ונפסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully