וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוסט בפייסבוק שסיבך את הפוליטיקאי הבריטי

אילן גלר

3.9.2015 / 9:50

"שיפטו אותי לפי פעולותיי למען הקהילה ולא לפי פוסטים שפרסמתי בפייסבוק", מבקש חבר המועצה מייק קוסנריטיס, שנוטה להתבלבל בין הומור בריא לגזענות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש דברים שבאירופה עוד לא צוחקים עליהם./מערכת וואלה!, צילום מסך

מתברר שלא רק בישראל מסתבכים פוליטקאים בצרות לאחר פרסום פוסטים בפייסבוק, שאינם עושים כבוד לאינטליגנציה. אחד הסיפורים הלוהטים באנגליה בימים אלו הוא של חבר מועצה מקומית בשם מייק קוסנריטיס, ממחוז סארי הנמצא תחת שליטת המפלגה השמרנית. הוא פרסם לאחרונה סדרה של פוסטים שעשויים להיראות חסרי טעם במקרה הטוב, וגזעניים במקרה הרע.

הפוסט שגרר את מירב הביקורת היה תמונה של 14 נשים עירומות על סירה, לצד הכיתוב "אם קרלסברג היו מנהלים את נושא המסתננים". מייק העלה גם צילום של כלב עם מגבת על פניו, וסרטון מצויר הכולל עירום וגסויות. כולם הוסרו מחשבונו לאחר שהנושא זכה לסיקור תקשורתי ופניות רשמיות מצד ארגוני זכויות אדם ופוליטיקאים אחרים.

מייק עצמו טוען כי לא הייתה לו כוונה לפגוע באף אחד, אלא רק לנסות לשעשע. "כל מי שמכיר אותי יודע שאינני ואף פעם לא הייתי גזען", כתב. "שיפטו אותי לפי פעולותיי למען הקהילה ולא לפי פוסטים שפרסמתי בפייסבוק". ההתנצלות הזו לא שכנעה לחלוטין את מנהיגי המפלגה השמרנית, שבודקים האם נדרשות סנקציות חריפות יותר כנגד חבר המועצה הסורר.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully