וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל מציגה: עיצובי הלוגו שוויתרנו עליהם

אילן גלר

4.9.2015 / 5:35

לפני שחשפה את המיתוג החדש שלה השבוע, מנהלי ענקית החיפוש עברו על כמה וכמה עיצובים שנפסלו. כעת חושפת החברה כמה מהם בתמונה מאחת הישיבות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלוגו הנבחר./מערכת וואלה!, צילום מסך

השבוע חשפה גוגל את הלוגו החדש שלה, עיצוב שלטענתה הוא ידידותי יותר ומתאים לשימוש במגוון רחב של מסכים ואפליקציות. כעת מציגה ענקית החיפוש מעמק הסיליקון את האפשרויות שנבחנו ונזנחו ברגע האחרון, ללא ספק במהלך אין ספור ישיבות לתוך הלילה.

אז איך יכול היה להיראות הלוגו של גוגל, אילו לא הייתה נבחרת האפשרות שאותה כבר ראינו? מתברר שאחד העיצובים המיר את הלוגו לקבוצה של עיגולים וחצאי עיגולים בגדלים שונים. בעיצוב זה השם גוגל בלתי קריא לחלוטין, אם כי סביר להניח שהמעצבים הניחו שנצליח לזהות אותו בזכות שילוב הצבעים והצורות. עיצוב אחר, הדומה לזה שנבחר, המיר את האות הגדולה G, שבתחילה השם, לאות קטנה.

בסופו של דבר, הוחלט כי הלוגו הנבחר הוא זה שמבטא בצורה הטובה ביותר "את מה שהופך אותנו לגוגל, משלב בין החלקים הטובים במותג שאותו המשתמשים שלנו למדו לאהוב, עם ההכרה שלנו בדרישות המשתנות שלהם". בימים שלאחר ההכרזה כבר הספיקה החברה לעדכן את הלוגו באפליקציות השונות שלה למכשירי אנדרואיד ואייפון, כך שנראה שהוא כאן כדי להישאר.

העיצובים שגוגל ויתרה עליהם. גוגל,
היו כמה אופציות די גרועות./גוגל
  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully