וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוסט של פנינה רוזנבלום חירפן את פייסבוק בסופ"ש

5.9.2015 / 19:25

נאום המוטיבציה "יש ימים", של אשת העסקים וחברת הכנסת לשעבר, בפייסבוק הצליח להוציא את הגולשים משלוותם בסוף השבוע; רובם נדהמו מחוסר הרגישות. רוזנבלום: "אני אדם רגיש"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
יש ימים כאלה"./מערכת וואלה, צילום מסך

מי שגלש ברשת בימים האחרונים התקשה לחמוק מתמונת הפעוט, שטבע למוות בעת שנמלט עם משפחתו מסוריה לאירופה. משבר הפליטים שפוקד את היבשת הביא לגל תגובות אמוציונליות ברשתות החברתיות, וגם אשת העסקים וחברת הכנסת לשעבר, פנינה רוזנבלום, הקדישה פוסט לנושא:

"יש ימים כאלה שגורמים לי לרצות לשים את משקפי השמש ולשכוח מהבעיות. אבל לא באמת אפשר. התמונה הזאת של הילד בן ה-3 איילן כורדי, בן לפליטים סורים שגופתו נפלטה מן הים לאחר שמשפחתו ניסתה להימלט לאירופה, פשוט לא יוצאת לי מהראש. כמה קילומטרים ממדינת ישראל יש מדינה בה המציאות אחרת, בה אנשים נלחמים יום יום כדי לשרוד ואם לא נמצא להם פתרון במהרה, עלולה להתרחש שואה שנייה. כמה מזל צריך בחיים וכמה מזל יש לנו שכאן בארץ אנחנו יכולים לשים משקפי שמש ולהביט על הנוף היפה שלנו. מאחלת לכולנו שבת שלום.
אוהבת, פנינה".

הפוסט עלה לפייסבוק ביום שישי בשעה 11:57 ובמהלך השבת הצליח הפוסט לסחוף יותר מ-1,100 לייקים ועשרות שיתופים. "כמה רגישות, אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק", כתב אחד המגיבים שהיטיב לבטא את רגשותיהם של גולשים רבים. חלק מהמגיבים תהו בסרקסטיות על איזו מדינה היא מדברת בדיוק, אבל הרוב נדהמו מחוסר הרגישות. מהצד השני, של הדיון הסוער, ניסו גולשים לחזק את ידיה של רוזנבלום וקיוו שהיא מסוגלת להתעלם מכל הביקורת.

לגולשת שכתבה: "זה יפה שאת מדברת על פליטים ועל מסכנות ובאותה נשימה מעלה תמונה שלך נראית מיליון דולר, קצת לא אמין בעיני", ענתה רוזנבלום: "אין קשר עבדתי קשה בחיים המעז מנצח". ניכר שרוזנבלום עברה על כל התגובות וענתה ברצינות לגולשים. ובסופו של דבר היא כתבה תגובה כללית ביום שבת בשעה 9:28: "חברים יקרים אני אדם רגיש וכשאני רואה ילד מת נשלף מהים זה מצמרר ולא משנה אם אילו שכנים שלנו או לא. תיזכרו בשואה איך התייחסו אלינו אני לא רוצה להיות כמוהם".

>> לקריאת כל התגובות.

יש ימים כאלה שגורמים לי לרצות לשים את משקפי השמש ולשכוח מהבעיות. אבל לא באמת אפשר. התמונה הזאת של הילד בן ה-3 איילן כורד...

Posted by ‎פנינה רוזנבלום - Pnina Rosenblum‎ on Friday, September 4, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully