וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם בנו של אל צ'אפו הנמלט הסגיר את מיקומו בטעות בטוויטר?

אילן גלר

6.9.2015 / 9:50

אחרי שהצליח להימלט מבית כלא שמור במקסיקו, לא נראה שברון הסמים המפורסם ירצה להיתפס בשל טעות טפשית. הוא כנראה היה צריך ללמד את בנו דבר או שניים על הורדת פרופיל

חואקין גוזמן, המוכר יותר בכינוי "אל צ'אפו", הוא ברון סמים שעלה לאחרונה לכותרות לאחר שהצליח להימלט ממאסר בבית כלא מקסיקני באמצעות מנהרה שנחפרה תחת תאו (וכללה גם מסילה ואופנוע מהיר לשימושו בעת הבריחה). כעת ייתכן שהוא עומד לשוב לידי הרשויות בשל התלהבותו של בנו מציוצים בטוויטר וחוסר האחריות שלו.

הסיבה לכך היא ציוץ בודד אותו העלה חזוז אלפרדו גוזמן, בן ה-29, לחשבון שלו ברשת החברתית. לחזוס אין הערכה יוצאת דופן ליכולותיהן של רשויות הביטחון, והציוץ שלו כלל צילום שלו ושל אביו, לצד הכיתוב "חודש אוגוסט הגיע, ואתם כבר יודעים עם מי אני נמצא". אלא שבעת פרסום הציוץ הזה, שכח חזוס לכבות את אפשרות עדכון המיקום (Geotagging), שהיא ברירת המחדל של אפליקציית טוויטר.

כתוצאה, עלה הציוץ לצד הודעה על מיקומם של בני משפחת גוזמן - אי שם ברחבי קוסטה ריקה. למשטרה המקומית לא היה מושג שהם נמצאים שם, ועל כן כעת החל מצוד מקוף בניסיון לעלות על עקבותיהם. ייתכן שאילולא הפרסום, היו יכולים חואקין וחזוס גוזמן להישאר שם עוד חודשים רבים ללא כל חשש שכוחות המשטרה יחפשו אחריהם. אופס!

ברון הסמים המקסיקני חואקין גוסמן הידוע בכינויו "אל צ'אפו" בעת מעצרו בפברואר 2014. רויטרס
מעצרו של ברון הסמים המקסיקני חואקין "אל צ'אפו" גוסמן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully