וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתגר יצא משליטה: חתך לעצמו את הבוהן כי הגולשים ביקשו - והעלה התמונות לרשת

אילן גלר

6.9.2015 / 10:21

יש הרבה רגעי שפל באינטרנט וזה כנראה אחד מאותם אירועים שגורמים לכם לכבות את המחשב ולהגיד: "אוקיי, מספיק אינטרנט ליום אחד". זהירות: תמונה קשה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אידיוט. פשוט אידיוט./מערכת וואלה!, צילום מסך

הסיפור הזה הוא כנראה אחד המקרים הקיצוניים של לחץ חברתי באינטרנט, וכנראה גם נקודת שפל שתגרום לגולשים רבים להניע את ראשם לשלילה ולשנוא קצת את הרשת אבל עבור חברי הקהילה המקוונת 4Chan מדובר דווקא במקור להתלהבות וגאווה. אם עדיין לא שמעתם עליו, 4Chan הוא מעין פורום אינטרנטי שתכניו נוטים לרוב להיות סוטים, גסים או מגעילים באופן חסר תקדים. במקום להתלונן, הקהילה הצינית שלו רק מבקשת עוד ועוד - ונוטה שלא לקחת שום איום הבטחה ברצינות. תמצאו שם הרבה תוכן חסר רגישות, הומור שחור במיוחד ואינספור טרולים.

בדיון, שזכה לפרסום גם מחוץ לפורום הביזארי, העלה אחד המשתמשים תמונה של שריטה קלה בבוהן ושאל את יתר הגולשים מה כדאי לו לעשות בקשר אליה. הדיון הוגדר מראש כהגרלה, ומעלה הפוסט הבטיח לבצע בדיוק את מה שהתגובה שתעלה בגורל תדרוש ממנו. לרוע מזלו, התגובה הזוכה הייתה של משתמש שביקש ממנו לפתור את הבעיה על ידי… הסרת קצה הבוהן השרוטה.

משתמשי הפורום לא באמת ציפו מהגולש שהתחיל את הדיון שימלא אחר ההוראות, אך זה בדיוק מה שעשה ואף העלה תמונות המוכיחות זאת. בקהילה של 4Chan רואים את המקרה הזה כסיפור נדיר וחיובי שבו יוצר הדיון (OP) עמד בהבטחתו, קיצונית ככל שתהיה. אנחנו לא בטוחים שהוריו וחבריו של הגולש האנונימי מעריכים זאת באותה מידה. יש תמיד את הסיכוי שמדובר בתרגילי עריכת תמונה ואפקטים מיוחדים, ושפותח הדיון הוא הטרול, אבל כנראה שהפעם מדובר בצ'ט שיצא משליטה.

  • עוד באותו נושא:
  • 4chan

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully