וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזבוז זמן נפלא: לא תצליחו להפסיק ללחוץ על פיצ'ר הטריוויה החדש של גוגל

אילן גלר

6.9.2015 / 11:10

כמה אחוזים מהמוח שלנו זה מים, מה צבע הדם של חרקים, מה מהירות הרוח הכי מהירה שאי פעם תועדה ועוד - כל מה שרציתם לדעת ולא היה לכם כוח לחפש בגוגל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל כך הרבה תשובות מעניינות!/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשבוע שעבר שינתה גוגל את הלוגו המפורסם שלה במהלך מיתוג-מחדש שהדהד ברחבי הרשת, אלא שלצד השינוי שזכה לפרסום רב כל כך, נוסף למנוע החיפוש חידוש אחר שהחברה לא טרחה להכריז עליו - פיצ'ר חמוד המספר עובדות טריוויה לפי בקשה, ישירות משורת החיפוש.

אם יש לכם כמה דקות לבזבז (או במקרה הסביר יותר כמה שעות לאחר שתתמכרו), כל שעליכם לעשות הוא להקליד את צירוף המילים Fun Facts ("עובדות כיפיות") או I'm Feeling curious ("אני מרגיש סקרן"), ומיד תקבלו עובדת טריוויה לבקשתכם. זו יכולה להיות עובדה הקשורה בהיסטוריה, בטבע, במדע או במתמטיקה, באוכל ואפילו באישים מפורסמים. נדמה שמאגר העובדות אין סופי כמעט, ולעולם לא תתקלו באותה העובדה פעמיים.

בבדיקה האקראית שלנו, שמח גוגל לספר לנו כי האוזניים שלנו מוסיפות לגדול ככל שאנו מזדקנים, שקיימים יותר מעשרה מיליון צורות חיים שונות המתגוררות באוקיינוסים, שטיסה במטוס המספק חווית העדר כוח משיכה עולה כ-5000 דולרים, ושוויליאם הנרי הריסון הוא הנשיא שכיהן משך הזמן הקצר ביותר, שכן נפטר חודש אחד לאחר שנכנס לתפקידו. ואילו עובדות תציע לכם גוגל בחיפוש שלכם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully