וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירים של היום: התלונן שהחיבור לאייפון ברכב לא עובד - לא הבין שזה טייפ

7.9.2015 / 5:07

אמריקני צעיר נכנס לסוכנות רכב והתלונן שתחנת העגינה לאייפון לא עובדת ואף שורטת את המסך. למוסכניק שטיפל בתלונה לא נותר לעשות דבר למעט פרסום הסיפור בפייסבוק. וכן, זה גורם לכם להרגיש זקנים מסיבה טובה

So a young driver stops in with an older car complaining that the iPhone dock in his vehicle isn't working and its...

Posted by Mike Smith Buick GMC on Tuesday, August 25, 2015

הטכנולוגיה מתפתחת בימינו מהר יותר מאי פעם; כל כמה שנים אנחנו עדים לפיתוחים שמשנים את חיינו וגם את הדרך בה אנחנו צורכים מידע ובידור. אחת הטכנולוגיות שהצליחו לשרוד, למרבה ההפתעה ולשמחת חובבי הנוסטלגיה, היא הקלטת האנלוגית. שרדה, אבל ממש לא זכתה לשגשג בעידן הדיגיטלי.

התקליטורים החליפו את הקלטות, המינידיסק ניסה להחליף את התקליטורים (ואפילו הצליח להשאיר חותם לתקופה קצרה בניגוד ללייזר-דיסק) ואחרי זה הגיעו קבצי השמע הדיגיטליים המכווצים שאפשרו להחליף שירים בקלות. מכוניות, לעומת זאת, עדיין נוסעות בכבישים ברחבי העולם עם טייפ, ובשביל חלק מהצעירים של דור האייפון החור המוזר עם התריס הוא תעלומה של ממש.

צעיר אחד כזה, חשב שהרכב שלו מצויד בתחנת עגינה לאייפון מבלי שהבין כי מדובר בפיסת טכנולוגיה שהוא כנראה לעולם לא יצטרך ללמוד איך להפעיל. העובדה שכתוב "טייפ" בצד לא שינתה שום דבר ולדברי המוסכניק שפרסם את התמונה הזו בפייסבוק, הלקוח המבולבל ביקש ממנו לבדוק מה לא בסדר בחיבור. למוסכניק לא נותר אלא לענות לו ברגישות ולשחרר את הסיפור לאוויר העולם. בשבוע וחצי האחרונים, מאז עלה הפוסט לאוויר, הוא שותף על ידי כ-200,000 גולשים וזכה לכ-45,000 לייקים.

לפי הפוסט, הצעיר נכנס לסוכנות רכב בניו-יורק והתלונן שהמעגן לסמארטפון של אפל לא עובד כמו שצריך. כלומר, הוא שרט את המסך של המכשיר ולא הסתנכרן עם אייטיונז. מעבר לכך שבתמונה רואים בבירור שמדובר ברכב ישן, יכול להיות שהצעיר הזה מעולם לא נתקל בטייפ מימיו? זה גורם לכם להרגיש זקנים? טקבקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully