וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברבי ההיפסטרית כובשת את אינסטגרם

7.9.2015 / 5:37

"כולם מצלמים את אותן התמונות, באותם המקומות, עם אותם הטקסטים", אומרת מפעילת הפרופיל הפרודי ברשת החברתית לשיתוף תמונות, שמציג את נערת הפלסטיק האולטימטיבית בשלל סיטואציות וסגנונות לבוש היפסטריים במיוחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקטע אירוני, כן?/מערכת וואלה!, צילום מסך

חיים מפלסטיק? זה פנטסטיק. בובת הברבי הקלאסית של מאטל מואשמת כבר שנים רבות שהיא מעודדת אידיאל גוף בלתי סביר אנטומית, שילדים, ובעיקר ילדות, גדלים להאמין שעליהם לאמץ ולחקות.

בשנים האחרונות, טרנספורמציה של הבובות הללו, לצד יורשותיהן הבראטז, למודלים שנראים קצת יותר אנושיים כבר הפכה לטרנד רשת של ממש. כעת צובר תאוצה חשבון האינסטגרם Socality Barbie, המשתמש בנערת הפלסטיק האולטימטיבית כדי להעביר ביקורת פרודית על החיים המושלמים-לכאורה של כולנו, והצורך לשדרג חזות בצילומים שנבחרו בקפידה כדי שייראו מקריים. ברבי ההיפסטרית מאמצת את הסטייל הכי עדכני ולא שוכחת להשתמש בפילטרים של אינסטגרם כדי לשדרג את התמונות.

מפעילת הפרופיל האנונימית היא צלמת חתונות אמריקנית, שכבר ראתה מספיק תמונות קיטשיות בחייה. היא לוקחת את ברבי למחוזות ההיפסטריות, עם פרופיל המלא בתיוגים אירוניים לתמונות אינסטוש קלאסיות ומביאה אותה לנופים המוכרים בטבע ובבית הקפה לדוגמה. על כך זה, היא מקפידה כמובן לשמור על זוויות הצילום המוכרות, כמו נקודת המבט מעל הרגליים בחוף ובאמבטיה ושלל פניני סלפי נוספות.

"כולם מצלמים את אותן התמונות, באותם המקומות, עם אותם הטקסטים", סיפרה ל-Wired, "לא יכולתי להבדיל בין כל התמונות שלהם אז חשבתי, איזו דרך טובה יותר יש להעביר את המסר שלי מאשר בובה בייצור מסחרי להמונים? אני מבינה את זה, יפה להסתכל על זה, אבל אף אחד לא באמת חי ככה. זה כל כך מוגזם שזה כבר משעמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully