וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שורפת את פייסבוק: בת למשפחת פליטי צד"ל תוקפת את בוז'י

6.9.2015 / 15:28

"איפה היית 15 שנה, מר בוז'י? יש אנשי צד"ל משנת 2000 בארץ, שטרם נקלטו כמו שצריך", הטיחה ביו"ר האופוזיציה קסנדרה הצעירה, שסחפה את הגולשים הישראלים

פייסבוק

גולשים רבים הגיבו לסערה שעורר יו"ר האופוזיציה, יצחק הרצוג, אחרי שביקש לפתוח את שערי מדינת ישראל בפני הפליטים הסורים, אבל תגובה אחת הצליחה לרגש במיוחד את הגולשים.

עמוד הפייסבוק "עמותת אנשי צד"ל לשעבר - ע"ר" פרסם אתמול את הפוסט המצולם של קסנדרה, צעירה בת למשפחת צד"ל מהצפון. מאז הוא סחף את הגולשים וזכה עד כה ל-5,364 לייקים ו-3,476 שיתופים.

"היי, מר בוז'י. אני נערה ממשפחות צד"ל המתגוררות בצפון הארץ; צד"לניקית שנאלצה לעזוב את ביתה לאחר נסיגת צה"ל מדרום לבנון", היא פתחה את דבריה. "נדהמתי מאוד מהפוסט שפרסמת היום, שמציע שישראל תקלוט פליטים מסוריה. איפה היית 15 שנה, מר בוז'י? יש אנשי צד"ל משנת 2000 בארץ, שטרם נקלטו כמו שצריך.

"מה אתנו? למה אף אחד לא חושב עלינו? האם אתם שם בממשלה סיימתם לטפל במי שנלחם ונהרג בשביל מדינת ישראל? האם אתה יודע שרוב אנשי צד"ל חיים בעוני? איך אתה יכול להיות כל כך אדיש לסבל של אנשי צד"ל שחיים בישראל ולסבל של הסורים לא?

תגובתה הנסערת של קסנדרה, בת למשפחת צד"ל מהצפון על רקע דבריו השערורייתים של יו"ר מפלגת העבודה מר בוז'י הרצוג לקליטת פליטי...

Posted by ‎עמותת אנשי צד"ל לשעבר - ע"ר‎ on Saturday, September 5, 2015

"אלפי אנשים נהרגים בסוריה כבר שש שנים, למה התעוררת עכשיו? בגלל שזה באופנה? במקום לדאוג לבני הברית של ישראל אתה דואג לאנשים שאתה בכלל לא מכיר שרובם בכלל האויבים הכי גדולים של מדינת ישראל?" היא חתמה את הפוסט המצולם בבקשה, "אשמח לתשובה כנה".

מאות התגובות גיבו את דבריה של קסנדרה, ושיבחו את העמדה שהיא נוקטת. מ-"כל מילה בסלע" המיתולוגי ועד "בוז'י, תראה איזה יפה. תן לה תשובה כמו שצריך לתת".

מלשכתו של הרצוג נמסר בתגובה: "ח"כ הרצוג יזם את החוק לטיפול בחיילי צד"ל ומשפחותיהם ומלווה אותם מרגע שהגיעו לישראל. הטיפול בהם אכן מביש ומבזה והרצוג ימשיך לפעול לרווחתם ןקליטתם בכל דרך כפי שעשה בכל תפקידיו. כהמשך לאותו מוסר של דאגה לזולת מאמין ראש האופוזיציה הרצוג שיש לבחון את כניסתם של מספר מצומצם של פליטים מהטבח בסוריה ולהביע בכך עמדה מוסרית וערכית כלפי העולם".

צד"ל (צבא דרום לבנון) היה ארגון צבאי שפעל בשיתוף פעולה עם צה"ל בדרום לבנון, באזור שהיה בשליטה ביטחונית ישראלית עד הנסיגה בשנת 2000. חברי הארגון היו חמושים אך אחרי פינוי רצועת הביטחון הם נמלטו לישראל, מחשש לחייהם וחיי בני משפחותיהם, כשהם משאירים את כל רכושם מאחור.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

יהודים לא יכולים להיות אדישים כשמאות אלפי פליטים מתדפקים על חוף מבטחים.העם שלנו חווה על בשרו את שתיקתו של העולם ולא יכ...

Posted by ‎יצחק (בוז'י) הרצוג - Isaac Herzog‎ on Saturday, September 5, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully