וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבת הרווקים הבודדה שסחפה את הרשת

אילן גלר

8.9.2015 / 5:12

אחרי שכל חבריו לא הצליחו להגיע לשיקגו, למסיבת הרווקים המתוכננת, רוברט צ'רנוב החליט לקיים את כל הפעילויות המהנות שהוא תכנן לבדו. כמה תמונות סלפי שתיעדו את היום הזה הפכו לוויראליות והביאו אפילו להשקת קמפיין מימון המונים

רוברט צ'רנוב היה אמור לחגוג בסוף השבוע שעבר את מסיבת הרווקים שלו בשיקגו עם חבריו הטובים, אלא שברגע האחרון טיסתם לעיר התבטלה והוא מצא את עצמו לבד - עם הרבה תכניות ליום מגניב במיוחד, ואף אחד לחלוק איתו את החוויה. אבל במקום להסתגר בבדידותו, החליט רוברט להוציא לפועל בכל זאת את תכניותיו, ולשתף בהן את הרשת כולה.

כך, במשך יום שלם, זכו עוקביו של רוברט באינסטגרם לראות אותו מסתובב ברחבי עיר הרוחות ומנסה ליהנות לבדו מהאטרקציות אותן הזמין עבור החבורה שלא הגיעה. תחילה הלך למשחק פוטבול וישב בודד בשורת הכיסאות אותה הזמין מראש; אחר כך יצא רוברט לשיט תעלות בספינה כמעט ריקה, וגם השתעשע בקרוסלה בפארק השעשועים ללא אף חבר.

למרבה המזל, הפוסטים הרבים סחפו אחריהם קהל אוהדים וכך זכה רוברט לפגוש במהלך הטיול חברים חדשים שהביעו אהדה למצבו העגום, בילו עמו כמה דקות וגם הצטלמו לחשבון האינסטגרם שהפך לפופולרי. בסוף היום אף נפתח עבור רוברט קמפיין מימון המונים שהצליח לגייס 54 דולרים.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully