וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחילו כושר לקראת החגים: אפליקציות שוות למובייל

אורי סגל

7.9.2015 / 14:18

התחילו כושר לקראת החגים, תיהנו משעון מעורר ייחודי, אמצו אפליקציה שתעזור לכם לישון בשקט גם כשהילדים יוצאים בלילה ועוד. מדי שבוע נביא לכם משחקים ואפליקציות שהמשותף ביניהם הוא שאם תזדרזו להוריד אותם, לא תצטרכו לשלם

Sky Live

אם אתם חובבים חדשות מהחלל וסופרים את הימים עד לגילוי האסטרונומי הבא, אפליקציית Sky Live (זוכת פרסי העיצוב של אפל), תסגור לכם את הפינה. לאפליקציה עיצוב ייחודי וממשק פשוט ונוח לשימוש.

האפליקציה מציגה תמונות מהחלל, ואף מספקת מידע על אירועים אסטרונומיים המתרחשים בשמים מעל המיקום שלכם באותו הרגע, כמו מתי גשם המטאורים הבא, מתי וכיצד ניתן לצפות בכוכבי לכת מסוימים, מזג האוויר לפי מצב השמש ועוד.

בנוסף האפליקציה מספקת מידע על המיקום והמסלול של תחנת החלל הבינלאומית, השמש, הירח וכוכבי לכת מסוימים. תוכלו לדפדף במגוון רחב של תמונות מרהיבות מהחלל, רשימה של אירועים אסטרונומיים קרובים ועוד.

להורדת האפליקציה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון: 3.90 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Sit ups 0 to 200 Situps Abs Workout

רוצים לחטב את שרירי הבטן? אפליקציית Sit Ups 0 to 200 תביא אתכם לשם ותסייע לכם להגיע לסט של כ-200 כפיפות בטן תוך 10 שבועות. לאפליקציה עיצוב קליל וממשק פשוט ונוח לשימוש.

האפליקציה תעניק לכם מוטיבציה, המהווה את המפתח להצלחה. מטרת האפליקציה היא לדרבן ולהניע אתכם לבצע פעילות ספורטיבית קבועה כחלק משגרת היום שלכם. כל מה שעליכם לעשות זה להיכנס לאפליקציה, לבצע את האימון שלוש פעמים בשבוע לתקופה של 20 דקות ותוך עשרה שבועות תגיעו להישגים שחלמתם עליהם.

כשתפעילו את האפליקציה, ותתחילו את האימון, תוכלו לבחור את המוזיקה האהובה עליכם, ולאחר מכן המאמן הווירטואלי באפליקציה יכוון וידריך אתכם בכמות וצורת כפיפות הבטן שעליכם לעשות, זמני מנוחה וזמני תחילת סט חדש.

להורדת האפליקציה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון: 7.80 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Wake Alarm Clock

הדרך המוצלחת להתעורר בבוקר היא באמצעות אפליקציית Wake Alarm Clock. השעון המעורר הייחודי והמרענן יהפוך את היקיצה שלכם לקלילה וכיפית. לאפליקציה ממשק פשוט וקל לתפעול; היא מאפשרת לכם לבחור בין שלושה צלילי התראה נעימים ומגוונים וגם לבחור בין שלוש אופציות כיבוי: ניעור המכשיר, סטירה למסך או הפיכת הנייד. כל אחת מהאפשרויות הללו יסייעו לכם לפתוח את הבוקר בחיוך.

להורדת האפליקציה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון: 15.60 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Art Wizzerd

רוצים ליהנות ממצגת מדליקה ומפתיעה שאתם מככבים בה? קבלו הזדמנות להסתכל על התמונות שלכם בדרך חדשה ומעניינת. תוכלו ליהנות מממשק המרכיב עבורכם מצגות מקוריות, שמבוססות על התמונות שלכם ושל חבריכם. הממשק יציג תמונות באופן אקראי ויארגן במקום אחד את כל החוויות שתיעדתם. התמונות יופיעו באופן אקראי וכל תמונה ניתן לשדרג עם פילטר ייחודי משלה. הממשק נעים לעין והאפליקציה ידידותית למשתמש.

להורדת האפליקציה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון: 8 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Delicate UCCW

האפליקציה הזו תספק לכם דרך חדשה ומעניינת להסתכל על התצוגה במכשירכם הנייד. בואו לבחור ערכת נושא שתהפוך את תצוגת המסך למעניינת. הממשק פשוט וקל לשימוש ומאפשר לכם לבחור את ערכת הנושא האהובה עליכם מתוך מגוון רחב של ערכות ורקעים.

ערכות הנושא ישנו את תצוגת הפרטים המופיעים במסך הנעילה שלכם: מצב סוללה, תאריך, שעון דיגיטלי ועוד, ו יתאימו את עצמם לשעות היום או הלילה. בנוסף, האפליקציה מאפשרת לכם לערוך את הגודל והמיקום של כל אחד מהפריטים המופיעים על המסך ואף לבחור את הצבע של ערכת הנושא.

להורדת האפליקציה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון: 3.30 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

SpaceMe

רוצים לדעת שהילדים שלכם הגיעו למחוז חפצם בשלום? האפליקציה הזו מאפשרת לכם לשלוח באופן אוטומטי למשפחה ולחברים הודעה כשתעזבו או תגיעו למקום שהגדרתם מראש. האפליקציה פשוטה לשימוש וכל מה שתאלצו לעשות הוא לבחור את מיקומכם הנוכחי, את היעד אליו אתם מתכננים ללכת, באיזה שלב תשלח ההודעה (ניתן לבחור זאת על ידי בחירת רדיוס סביב המקום ממנו אתם יוצאים או היעד שלכם) ואת רשימת אנשי הקשר שיקבלו את ההודעה ברגע שתצאו לדרך או תגיעו ליעד בשלום. האפליקציה דורשת מתאימה גם לשימוש של ילדים ומשחררת את המשתמש מהצורך לזכור להתקשר/לשלוח הודעת טקסט בזמן אמת.

להורדת האפליקציה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון: האפליקציה צפויה להתעדכן להורדה בעלות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי סגל הוא מנכ"ל iApps | iPhoneil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully