וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתטחים על קברי צדיקים ברשת

10.9.2015 / 6:26

אם אתם לא בעניין של לטוס לאומן, ואין לכם זמן להשתטח על קברי הצדיקים המרוחקים בארץ, השנה תוכלו לעשות זאת באמצעות האינטרנט, בחוויית 360 שתגרום לכם להרגיש כאילו אתם שם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צדיקים 360./מערכת וואלה!, צילום מסך

עם פתיחת תקופת החגים מתאספים עשרות אלפי יהודים לטוס לקברו של רבי נחמן מברסלב שבאומן ולחגוג שם את ראש השנה. אם פעם היו אלה חסידי ברסלב בודדים, כיום תוכלו למצוא שם אנשים מכל הזרמים כולל סלבס כמו אייל גולן, אלי יצפאן, דודו אהרון ועוד.

אבל אם לא הצלחתם להשיג כרטיס או שסתם אתם מעדיפים להישאר בארץ, אין לכם מה לדאוג, גם בישראל יש לא מעט קברי צדיקים עליהם תוכלו להשתטח כמעט בכל אזור בארץ, ואם זמנכם קצר תוכלו מעכשיו גם לבקר בקברי הצדיקים ברשת, במסגרת פרויקט מעניין בשם "צדיקים 360".

"הפרויקט נולד לפני חמש שנים, כשנחשפתי לראשונה לתחום הסיור הווירטואלי", מספר משה אפנזר. "אני צלם כ-15 שנה; מצלם מאהבה ובכיף. גדלתי בצפת והמחשבה הראשונה שעלתה לי בראש הייתה לצלם את כל צפת העתיקה ולהקים אתר ייחודי של סיורים וירטואליים. רצה הגורל ומתוך אהבה המשכתי הלאה לכל הארץ".

הסיורים המוצעים באתר zadikim360.co.il לוקחים את הגולשים לגליל העליון והתחתון, לצפת, לטבריה, לירושלים, לחברון ולעוד מקומות נבחרים. "המטרה לשמה הוקם הפרויקט הזה היא שהעם בישראל והיהודים בכל העולם ייראו ויחושו ויגעו במסורת היהודית כאן לדורותיה", אומר אפנזר. "הכול כאן נעשה מתוך אהבה לצילום, לארץ ולמסורת".

סיורים נבחרים
ביו צפת למירון | צפת | טבריה
ירושלים | מרכז | חברון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully