וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדפדפן הישראלי החדש PEANUT מאפשר לכם לדרג כתבות בכל אתר

8.9.2015 / 9:41

האפליקציה החדשה מייצרת שכבה נוספת, המתלבשת על כל אתר ברשת, ומאפשרת לתייג חברים, לדרג ולכתוב תגובות בלי קשר לאתר בו אתם גולשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לתייג חברים ולהגיב בכל אתר./מערכת וואלה!, צילום מסך

אפליקציה ישראלית חדשה בשם פינאט (PEANUT) מנסה לשנות את הרגלי הגלישה שלנו באינטרנט. פינאט הוא דפדפן המאפשר לכל גולש לתייג חברים, לדרג ולכתוב תגובות בכל עמוד ברחבי הרשת. מטרתו להפוך את השיח הציבורי לחכם וחברתי יותר. בפועל, הדפדפן מייצר שכבה נוספת המתלבשת על גבי האתרים ללא קשר לאתר עצמו.

כדי להתחיל להשתמש בפינאט תצטרכו להירשם באמצעות חשבון הפייסבוק שלכם ולאחר הרישום תוכלו לראות תגובות של גולשים אחרים ולהגיב בעצמכם. בנוסף פינאט מאפשרת תיוג חברים מפייסבוק, שיתוף תגובה בפייסבוק, הצגת כמות הבוטנים (לייקים) שקיבלה כל תגובה בפינאט, קבלת התראות על תגובות של גולשים מובילים וצפייה בדירוג של אותו העמוד על ידי גולשים אחרים.

בנוסף, פינאט מציעה צפייה בתגובות המובילות מרחבי הרשת. האפליקציה זמינה כעת רק למשתמשי אנדרואיד, ובקרוב תושק גם עבור אייפון. בשלב ההרצה הראשון של האפליקציה נרשמו כ-5,500 הורדות, מתוכם כ-800 משתמשים יומיים ו-10,000 אינטראקציות בין גולשים.

החברה מאמינה שהאפליקציה הזו תגשר על הפער שבין פייסבוק לאתרי התוכן. "אני גולש באינטרנט ולא יכול להגיב בכל מקום - בעל האתר מחליט האם לאשר את התגובה שלי", מסביר אחד מיזמי האפליקציה יעקב גולדנהירש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שכבה המגשרת על הפער שבין פייסבוק לאתרי התוכן./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully