וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בצ'טים הציבוריים תוך רגע עטים עליך פדופילים"

8.9.2015 / 12:17

"צריך לעזור להורה להיות הורה ולתת להורים שמרטפים טכנולוגיים", מסביר יריב פאר מנכ"ל TOM כיצד ניתן להתמודד עם זמינות הפורנוגרפיה ברשת לילדים. ולגבי פדופילים המצב אפילו יותר גרוע: "הם כבר עזבו מזמן את הגנים"

עריכה: קשת סידי באולפן: הדס סיני

20 אחוזים מהילדים נחשפו לפורנו בגיל 9-11, 24 אחוזים בגיל 12, 27 אחוזים בגיל 13 ו-95 אחוזים מההורים מודים שילדיהם בני ה-12-15 גולשים ברשת ללא השגחתם; 12 שניות זה פרק הזמן הממוצע שלוקח לילד לקבל פנייה מפדופיל מהרגע שהוא נכנס לצ'ט - הנתונים המבהילים האלה מציירים תמונת מצב עגומה בישראל של שנת 2015.

"בצ'טים הציבוריים תוך רגע עטים עליך פדופילים. אין פה שום תחכום - הם שמה", אומר לאולפן וואלה! NEWS יריב פאר, מנכ"ל TOM. לדבריו, "הדבר היחיד שימנע משוטר לתפוס עוד ועוד פדופילים זה זמן. הם עזבו מזמן את הגנים. פעם אמרו לנו לא להסתובב לבד בחושך בלילה אבל כבר אין שם אף אחד; הפדופילים הולכים לתפוס את הילדים בבית, באינטרנט כי זה נורא קל.

"פורנוגרפיה זה לא רק אתר סקס נקודה קום, היום יש פורנוגרפיה ביוטיוב ואתרים לצפייה ישירה. אם ילד טעה בחיפוש, יוטיוב מקפיצה סרטים פורנוגרפיים וברגע שהוא רואה סרט אחד היא ממליצה לו על סרטים נוספים", אומר פאר.

לדבריו, "ילד יכול למחוק את היסטוריית הגלישה וההורים לא מסוגלים כל היום לרדוף אחריו. צריך לעזור להורה להיות הורה ולתת להורים שמרטפים טכנולוגיים. פעם הורים ראו תמונות בפלייבוי היום אפשר למצוא בגוגל תמונות של אונס. הילד היום יכול להיות אנונימי ולהגיע לאן שהוא רוצה; הזמינות היא אינסופית והמידע הוא אינסופי - אי אפשר לצפות מהילדים שלנו לא לחפש".

הסרט "עולם חדש" יהיה זמין לצפייה בוואלה! NEWS מיום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully