וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צילום רחפן חושף איך מתקדמת בניית "החללית" של אפל

אילן גלר

9.9.2015 / 5:11

יותר מ-13,000 בני אדם צפויים לעבוד במטה אדיר הממדים הנבנה בימים אלו ממש בקליפורניה. צילום של רחפן שפורסם החודש מראה כיצד מתקדמת הבנייה

צילום מסך

בימים אלו ממש, הולכת ונשלמת מלאכת הקמת המטה החדש של חברת אפל בעיר קופרטינו שבקליפורניה. הבניין המרשים, שזכה לכינוי "החללית" בשל עיצובו העגול והמונומנטלי, צפוי להיות אחד מבנייני המשרדים הגדולים ביותר בעולם. בסופו של דבר יעבדו בו יותר מ-13,000 איש, כשכמעט כל האנרגיה שהם יצרכו תופק באמצעות פאנלים סולריים ותחנות רוח, שיותקנו במתחם.

לא פלא, אם כן, שהבניין זוכה כבר עכשיו לחשיפה מרובה - ואין ספור צלמים חובבים משגרים רחפנים אל אתר הבנייה בכדי לעקוב מקרוב אחר העבודות. הסרטון האחרון, שזכה להפוך לוויראלי, הוא קולאז' מרגש במיוחד בין מראה המבנה כפי שהוא נראה היום, צילומי אתר הבנייה מתאריך ה-1 באוגוסט (קשה להאמין כמה הבנייה התקדמה מאז), ואחת מהופעותיו הציבוריות האחרונות של סטיב ג'ובס בה הציג את תוכניות המבנה לחברי מועצת העיר קופרטינו, שאישרו את בנייתו.

אם להתרשם מהצילומים, עושה רושם כי בינתיים הבנייה מתקדמת בדיוק לפי התכנית. מגרשי החניה העצומים שצפויים להכיל את מכוניות העובדים כבר כמעט מוכנים, וניתן כבר להבחין בתחילת העבודות על הגימור החיצוני ומבנה הזכוכית האדיר, שיספק אור שמש ליושבי המשרדים. תאריך חנוכת המבנה נקבע לסוף שנת 2016 או תחילת 2017.

קמפוס החללית של אפל. יוטיוב, צילום מסך
ככה זה ייראה בסופו של דבר./צילום מסך, יוטיוב
  • עוד באותו נושא:
  • אפל
  • רחפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully