וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפטופ הראשון בעולם שמקורר על ידי מים

אילן גלר

9.9.2015 / 5:17

את המחשב הזה כנראה לא תקנו בזמן הקרוב; הוא מיועד לגיימרים רציניים במיוחד עם כיסים עמוקים וחיבה בלתי מוסברת לחומרה קיצונית. מצד שני, טוב לדעת שמפלצת כזו קיימת - כי מכאן הטכנולוגיה רק תהפוך לזמינה, נוחה וזולה יותר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
GX700 - מפלצת לגיימרים./מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך כנס האלקטרוניקה והמחשבים IFA שננעל בסוף השבוע האחרון בברלין, הציגה חברת ASUS הטאיוואנית את המבחר הקבוע של מחשבים ניידים וטאבלטים שיעשו את דרכם בשבועות הקרובים למדפי החנויות - וגם מוצר אחד מטורף לגמרי שאין באמת שום סיבה הגיונית לקנות אותו.

מדובר במחשב נייד לגיימרים, המבוסס על החומרה המתקדמת והיקרה ביותר שבנמצא, כולל המעבדים החדשים והמהירים ביותר של אינטל ו-Nvidia.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסך 17 אינצ? באיכות 4K./מערכת וואלה!, צילום מסך

הסיבה שבדרך כלל איננו רואים חומרה כזו במחשבים ניידים היא שכמעט בלתי אפשרי לגרום לה לפעול מבלי להתחמם יתר על המידה. הפתרון שאותו מצאו לבעיה הזו ב-ASUS הוא החלק המתקדם וחסר הפרופורציות באמת בסיפור: הלפטופ מתחבר ליחידה חיצונית, שמזרימה לתוכו מים מקוררים. הוא מסוגל לפעול גם בלעדיה, אך רק כשהוא מחובר למערכת קירור המים הזו - הראשונה שפותחה אי פעם בעבור מחשב נייד - הוא מסוגל להגיע לביצועי שיא.

מלבד כל החומרה המתקדמת הזו, מצויד המחשב גם במסך בגודל 17 אינצ' באיכות 4K (פי ארבעה מ-Full HD). עלות כל הרכיבים הללו מוערכת ביותר מ-3,000 דולרים, כך שאם המפלצת הזו אכן תגיע בסופו של דבר למדפי החנויות, היא עשויה להיות אחד הדגמים היקרים ביותר בשוק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully