וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלח תמונות עירום של עצמו - ויישפט על הפצת פורנוגרפיית ילדים

9.9.2015 / 5:22

למרות שמדובר בשני קטינים, בני זוג שעשו זאת בהסכמה הדדית, קורמגה קופנינג בן ה-17 עלול למצוא עצמו רשום במאגר של עברייני המין בארה"ב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קורמגה קופנינג./מערכת וואלה!, צילום מסך

סקסטינג הפך כעת בארה"ב להרבה פחות כיף ממה שהיה פעם. קורמגה קופנינג, תלמיד תיכון בן 17 המככב בנבחרת הפוטבול של התיכון שלו, לא התבייש ושלח באמצעות הטלפון הנייד תמונות עירום נבחרות שלו, במלוא הדרו.

אבל הצעיר וחברתו, שהייתה צד פעיל ונלהב ככל הנראה בחילופי הדברים, עשויים כעת לעמוד לדין באשמת "סקסטינג". חילוף תמונות העירום בין בני הזוג מחודש אוקטובר נחשף כששוטרים, ממשרד השריף של מחוז קמברלנד בצפון קרוליינה, החרימו את מכשירו של קופנינג במסגרת אירוע אחר.

על גבי המכשיר הם מצאו תמונות שצולמו בזמן בו למד האתלט הצעיר בתיכון דאגלס בירד, בהן נחשפת גם בת זוגו. השניים הואשמו בפשע מאחר ובמדינת צפון קרוליינה החוק אינו מתיר למי שלא מלאו לו 18 שנה להחליף תכנים בעלי אופי מיני באמצעות הסלולרי, או אפילו שמירת והחזקת חומרים שכאלו במכשיר הטלפון.

לעת עתה, העונש היחיד של קופנינג הוא חימום הספסל בזמן שחבריו קוצרים את כל התהילה על המגרש, אך הוא צפוי להגיע לדיון בבית משפט באשמת ניצול מיני בחודש הבא. החלפת התמונות ההדדית, בהסכמה יש להזכיר ולא באקט הטרדתי עוין, עלולה להביא לרישומו של הנער כעבריין מין - סטטוס בלתי מחיק בעל השלכות חוקיות וחברתיות מרחיקות לכת, שעלול בהחלט גם לגדוע את קריירת הפוטבול המשגשגת שלו עוד לפני שהחלה.

  • עוד באותו נושא:
  • סקסטינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully