וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיוק בזמן: 10 השעונים החכמים השווים ביותר

9.9.2015 / 6:12

מהשעונים של הענקיות כמו אפל, סמסונג, סוני ו-LG למתחרים הקטנים יותר והפופולריים יותר כמו פבל ו-ZTE - השעון החכם הוא כבר לא גאדג'ט למאמצים ראשונים של טכנולוגיה אלא מוצר לביש חכם, שנראה בקרוב ברחוב הרבה יותר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב נתחיל לראות אותם הרבה יותר. Samsung Gear S2./מערכת וואלה!, צילום מסך

Samsung Gear S2

ה-Samsung Gear S2 הטרי הושק בשבוע שעבר, ומתאפיין בעיצוב מעוגל עם ממשק משתמש אינטואיטיבי ומותאם אישית, העושה שימוש חכם באמת בחוגת המכשיר לשליטה בממשק.

השעון מגיע בדגמי ה-Gear S2 וה-Gear S2 קלאסיק הנבדלים בעיצוב ובחומרים (אחד, למשל, לא יתאים לטבעונים) ותוכלו לבחור מבין יותר מאלף אפליקציות שתוכננו במיוחד עבורו.

עובי השעון 11.4 מילימטרים, עם צג OLED עגול בגודל 1.2 אינצ'. הוא מריץ מערכת הפעלה ייעודית בשם Tizen באמצעות מעבד כפול ליבה במהירות 1 GHz שתוכנן במיוחד עבור מכשור לביש, ומאפשר גם מענה להודעות, ולא רק קריאה שלהן. המכשיר כולל גם רכיב NFC המאפשר להשתמש בו כארנק אלקטרוני לביצוע תשלומים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Samsung Gear S2./מערכת וואלה!, צילום מסך

Apple Watch

השעון הפופולרי של אפל מגיע בשני גדלים ושלל סגנונות ודגמים לבחירה; הוא מוביל עדיין את הנישה הן מבחינת מכירות והן מבחינת הביקורות, עם תכונות מפתח כמו סירי ושירות התשלומים Apple Pay, לצד מבחר רחב (ורב יותר מהמתחרים) של אפליקציות זמינות, בחנות הולכת וגדלה.

השעון זמין עם מסך 38 מילימטר או מסך 42 מילימטר. הוא מריץ מערכת הפעלה watchOS ייעודית ומסתנכרן, כמובן, רק עם מכשירי אייפון. לשעון אפליקציות ייעודיות שאמורות לזכות לשדרוג בגרסה הבאה של מערכת ההפעלה, וכולל בין היתר מד קצב לב ורכיב NFC לתשלומים. בהתנסות עמו השעון עובד בצורה חלקה וזורמת, עם עיצוב מרשים ונקי במיטב המסורת של אפל. איכות ההרכבה המשובחת תואמת גם כן את הסטנדרטים של החברה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
השעון החכם של אפל, ספטמבר 2014. AP
הכי מדליק כרגע. שעון אפל./AP

Pebble Time Steel

שעון ה-Pebble המקורי הוא ללא ספק כבר קאלט בקרב חובבי הנישה וחובבי גיוס ההמונים. יורשו של הדגם המקורי, ה-Pebble Time Steel, מאפשר למותג להתחרות בשחקנים הגדולים, השואפים לשלוט בזירה. השעון יכול לתפקד שבוע וחצי על טעינה אחת - נתון מרשים ביותר, בהשוואה נאמר לשעון אפל, שלפי הביקורות בעולם מספק קצת יותר מיממה אחת של עבודה לפני שהוא זועק למטען.

ה-Pebble מגיע עם מסך צבעוני בטכנולוגית דיו אלקטרוני (E Ink), כך שניתן לקרוא את תוכנו בקלות גם בשמש ישירה, ופועל בשיטת טיימליין ייחודית המאפשרת ניהול יומן נוח ישירות מהשעון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חביב הקהל./מערכת וואלה!, צילום מסך

Moto 360

מוטורולה הוא שם, שבדומה לנוקיה, איבד מעוצמתו בעולם הסלולר עם השנים, אבל השעון החדש והמעוצב באופן יפהפה של החברה זוכה לעניין רב וביקורות משבחות. ה-Moto 360 מציע עיצוב שעון מסורתי, שלא מנסה להיראות כמו סמארטפון ממוזער על גבי רצועה.

הוא מגיע בגודל 42 או 46 מילימטרים, וכולל מעבד 1.2GHz quad-core Snapdragon 400 המצויד ב-512 מגה זיכרון RAM ושטח אחסון של 4 גי'גה, מה שהופך אותו גם לנגן מוזיקה וכונן אחסון נייד יעיל. למכשיר רכיב GPS מובנה, שאינו מסתמך על זה של הסמארטפון, שפירושו דיוק רב יותר ופחות בזבוז של סוללת הטלפון שלכם. עבור חובבי הפעילות הגופנית הוא יגיע גם בגרסה ספורטיבית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש גם גרסה ספורטיבית./מערכת וואלה!, צילום מסך

Huawei Watch

השעון החכם והמעוצב מבית וואוויי הסינית הוא בין מוצרי ה-Android Wear הראשונים הפועלים גם עם מכשירי אייפון, ויתאים לכל בעל מכשיר סמארטפון בעל מערכת הפעלה עדכנית: Android 4.3 ויורשותיה או iOS 8.2 ואילך.

ה-Huawei Watch יספק לטענת המפתחים יממה וחצי של זמן עבודה. השעון מגיע עם רצועת פלדת אל-חלד או עור, צג AMOLED מעוגל בקוטר 42 מילימטרים, וכפתור פיזי ארגונמי מובנה, במבחר שילובים אפשריים של סגנונות. בעלי הכיסים העמוקים יוצע גם עיצוב פרימיום מוזהב.

Wena Wrist

המוצר המסקרן, שחברת סוני מקדמת באמצעות מימון המונים, ובשיתוף פעולה עם יצרן השעונים הוותיק Citizen, כבש את תערוכת IFA בברלין במפתיע והפך למוקד משיכה למרות שהוא לא הוצג בדוכן הרשמי של החברה.

השעון נוטה גם הוא לכיוון עיצובי של שעון קלאסי ולא ריבועי, כשלמעשה החלק החכם במוצר היא הרצועה ולא השעון עצמו. הרצועה המתכתית אינה ניתנת להחלפה והיא כוללת אפשרות חיבור ב-WiFi ומספקת התראות, מאפשרת מעקב אחר צעדים, תשלום באמצעות רכיב NFC ועוד. השעון מאפשר תאורת LED בשבעה גוונים, הוא עמיד במים עד לעומק של כ-30 מטרים, ושמו הוא קיצור של "wear electronics naturally", אם תהיתם. אם הגיוס והפיתוח יסתיימו בהצלחה, השעון צפוי להיות מוצע למכירה בשני דגמים, שיגיעו כל אחד בגווני שחור ואפור.

Sony SmartWatch 3

השעון הבא הוא הוא הסיבה, כנראה, שה-Wena Wrist לא זכה לככב בדוכן SONY הרשמי, אלא רק בדוכן קטן מטעם העובדים העומדים מאחורי היוזמה. ה-Sony SmartWatch 3 כולל מסך AMOLED ריבועי בקוטר 41 מילימטרים. השעון זמין בגרסה פלסטית או מתכתית, בעיצוב פשוט וסולידי, עם מעבד Arm A7 1.2GHz בעל ארבע ליבות, האחראי להרצה חלקה של האפליקציות. אין בשעון מד קצב לב כמו אצל יתר מתחריו, מה שעושה אותו פחות מתאים לספורטאים, אך מצויד ברכיב GPS מובנה ויעיל.

Asus ZenWatch 2

ה-Asus ZenWatch 2 שגם מככב בתערוכה בברלין כרגע מגיע בשלושה צבעים ושני גדלים לבחירה (37 ו-42 מילימטרים), עם מבחר של 18 רצועות לבחירה, שהופך אותו למתחרה האנדרואידי המגוון ביותר, כנראה, לאפשרויות העיצוב הבלתי נגמרות של אפל.

המכשיר צפוי לעלות משמעותית פחות ממתחריו והוא מצויד במסך Gorilla Glass 3 מאורך, המבדיל אותו ממתחריו הרבועים והעגולים. השעון כולל מיקרופון מובנה המאפשר הפעלה בקול והוא עמיד בפני מים ואבק. ניתן להחליף בין רצועות, בקלות ובין התכונות הייחודיות לו נמנות ה-Smart Assistant, המתעדף התראות בצורה חכמה, אפליקציית ZenWatch Message להחלפת מסרים זריזה בין שעוני זן, לצד תוכנות לפעילות גופנית ועוד. המוצר צפוי להימכר ברחבי העולם החל מהחודש הבא.

LG Watch Urbane

שעון הפרימיום מבית LG מאופיין בעיצוב מעוגל בתצוגת P-OLED מוצלחת בקוטר 33 מילימטרים, בניגוד לאחיו ה-G Watch. ניתן להחליף את עיצוב המסך בהחלקה פשוטה והוא עמיד לאבק ולמים, אך בעומק של עד מטר אחד למשך חצי שעה, מה שהופך אותו לאופציה פחות טובה לצוללנים.

השעון מגיע עם 512 מגה של זיכרון RAM ונפח אחסון של 4 ג'יגה. מעבד 1.2GHz בעל ארבע ליבות מפעיל את כל העסק. ניתן להפעיל את השעון בהוראות קוליות ולעקוב באמצעותו אחר המתרחש ברשתות החברתיות בזכות חיבור WiFi.

ZTE Axon Watch

השעון מבית ZTE הסינית פועל על מערכת הפעלה ייחודית בשם TOS+ מבית Tencent ומגיע בעיצוב מעוגל, עם מסך בקוטר 36 מילימטרים. למסך ציפוי sapphire ייחודי על גבי גורילה גלאס, שהופך אותו לעמיד במיוחד. השעון מצויד ב-512 מגה זיכרוןRAM ונפח אחסון של 4 ג'יגה.

השעון תומך ב-Bluetooth 4.1 והוא עמיד בפני אבק ומים. המוצר מיועד לשוק הסיני, בשיתוף פעולה עם ענקית המדיה המקומית Tencent האחראית ליצירת מערכת ההפעלה המבוססת על Android Wear, אך ניתן יהיה להשיגו גם מחוץ לסין, ובוודאי לקנות אותו ברשת.

  • עוד באותו נושא:
  • שעון חכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully