וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציית הפורנו שמצלמת וסוחטת את המשתמשים

אילן גלר

9.9.2015 / 11:33

משתמשי אנדרואיד רבים, שהתקינו את אפליקציית Adult Player נסחטו על ידי מפתחי האפליקציה, שצילמה אותם בחשאי בעת צפייה בתכני פורנו

מחזיק סמארטפון בלי חולצה. ShutterStock
שימוש נבזי במיוחד במצלמת הטלפון./ShutterStock

במהלך השבוע האחרון החלו להתפרסם ברחבי הרשת אזהרות מפני אפליקציית אנדרואיד בשם Adult Player, שמתברר כי אינה בדיוק מה שהיא מתיימרת להיות. ככל שחלפו הימים הלכה והתבהרה התמונה - עושה רושם כי מדובר באחד מתרגילי העוקץ המרושעים ביותר בתולדות עידן הסמארטפונים.

Adult Player היא תוכנת ניגון וידאו, המבטיחה למשתמש גישה לסרטי פורנו מלאים. לאחר ההתקנה היא אכן מציגה סרט או שניים, אולם בזמן שהמשתמש צופה בהם היא מצלמת בחשאי מספר תמונות שלו. בהפעלה חוזרת של האפליקציה, נגן הווידאו כבר איננו מוצג. במקומו, דורשים המפתחים תשלום של כ-500 דולרים, אחרת תופץ תמונת המשתמש, ברגע האינטימי הפרטי, למכריו ולבני משפחתו. דרישת הכופר תוצג על המסך גם אם תחליטו לצאת מהאפליקציה, ואפילו אם תכבו ותדליקו את המכשיר.

בשלב זה חשוב לציין כי Adult Player אינה מוצעת להורדה דרך חנות האפליקציות הרשמית של גוגל, אלא רק כקובץ התקנה חיצוני (APK) אותו ניתן להוריד מהרשת. בדרך זו הצליחו המפתחים לעקוף את ההגבלות וההרשאות הרגילות של גוגל. למרות שהיו בעבר מקרים של אפליקציות זדוניות, המקרה הזה חושף את מלוא הסיכון שבהתקנת אפליקציות חיצוניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully