וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבדיחה שיצאה משליטה: זו הסיבה שאסור להתעסק עם שמנים ברשת

אילן גלר

10.9.2015 / 6:39

"שיימינג היא דרך מצוינת לעודד אתכם לרדת במשקל", אמרה הקומיקאית ניקול ארבור בסרטון סאטירי שהפך ויראלי והביא עליה את זעם הגולשים. הניסיונות שלה להרגיע את הרוחות רק עשו יותר רעש

פייסבוק

קומיקאית הרשת ניקול ארבור, המתחזקת ערוץ יוטיוב ודף פייסבוק עם מאות אלפי עוקבים, העלתה השבוע סרטון שהצליח לעורר סערה ברשת. תחת הכותרת הסרקסטית, "אנשים שמנים יקרים" (Dear Fat People), המערכון הוא מעין פנייה סאטירית לסובלים ממשקל יתר, הקוראת להם לקבל בהבנה את השיימינג מסביבתם. "שיימינג היא דרך מצוינת לעודד אתכם לרדת במשקל", טוענת ארבור בסרטון.

מבין 20 מיליון הצופים בווידאו, עושה רושם כי רבים לא ממש הבינו שניקול לא באמת סבורה כי השפלת שמנים היא תופעה חיובית ובריאה. ריבוי התגובות השליליות והדיווחים על תוכן שאינו הולם אף גרמו ליוטיוב להסיר את הקטע מהאתר. הוא הוחזר אליו לאחר שארבור התלוננה כי מדובר בצנזורה לא מוצדקת וסתימת פיות, אך זרם הביקורות לא הפסיק.

בין השאר, תגובה מצולמת של השחקנית וויטני ווי ת'ור המככבת בסדרה "My Big Fat Fabulous Life" זכתה ליותר מ-10 מיליון צפיות. וויטני האשימה את ניקול בסאטירה על נושא רציני שאיננו מצחיק כלל, בעיה אמיתית שאי אפשר רק לגחך עליה ולהמשיך הלאה". ארבור, מצידה, מאמינה כי התגובות הנזעמות הן ההוכחה המושלמת לנחיצות הקומדיה שלה, וכבר מבטיחה סרטונים נוספים בסגנון זה בעתיד הקרוב.

html error

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully