וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטיש נגד סמארטפון - הסמארטפון ניצח. צפו

אילן גלר

11.9.2015 / 6:46

יצרניות הסלולר בסין מתחרות ביניהן על השוק הענק של מזרח אסיה אבל מי שרוצה לפרוץ לשווקים המערביים חייבת להחזיק אס בשרוול. במקרה של חברת אוקיטל, מדובר במכשיר קשוח במיוחד

יוטיוב

בין שלל יצרניות הסמארטפונים הסיניות, שמנסות כעת לפרוץ עם מכשיריהן גם לשווקי המערב, נמצאת חברת אוקיטל (Oukitel), שהציגה לאחרונה מכשיר בשם K4000. המספר מסמל את נפח הסוללה של המכשיר (4,000 מיליאמפר-שעה), שאמורה להספיק לעד שבוע שלם של שימוש בתנאים סבירים, ושלושה ימים של שימוש אינטנסיבי - ללא ספק נתונים מרשימים לסמארטפון.

אולם תכונה נוספת ומרשימה אף יותר היא עמידותו יוצאת הדופן של סמארטפון למכות. באוקיטל טוענים כי המכשיר שלהם קשוח במיוחד, וכי המכשיר שלהם לא זקוק לשום מארז נוסף, או מגן מיוחד, בכדי לשרוד נפילות ומכות חזקות. בכדי להוכיח זאת, הפיקה החברה סרטון בו סופג ה-K4000 מהלומות פטיש אינטנסיביות, ויוצא ללא פגע.

לא מאמינים לווידאו פרסומי שהועלה על ידי היצרנית עצמה? אחד הגולשים כבר טרח ופרסם ביוטיוב בדיקה עצמאית בסרטון נוסף, בו הוא לא מסתפק בניסוי הפטיש, אלא גם דורס את המכשיר ברכבו. שוב, לא ניתן להבחין בשום נזק על פני המכשיר, למרות שהוא מצויד במסך גדול למדי. נשמע לכם כמו קנייה בטוחה? אוקיטל מבטיחה לחשוף את המחיר ותכניות השיווק של הנייד מחוץ למזרח אסיה מחר, יום אחרי אירוע חשיפת מכשירי האייפון החדשים של אפל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully