וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפריצה לאתר הבגידות: כומר אמריקני נחשף - והתאבד

10.9.2015 / 6:09

אחרי שתי התאבדויות בקנדה, סחיטות המוניות ולא מעט מבוכה, מאגר המידע הגנוב של אתר אשלי מדיסון, שהופץ ברשת על ידי האקרים, גובה קורבן נוסף. הכומר ג'ון גיבסון השאיר אחריו מכתב מפורט בו תיאר את ההתמודדות הקשה עם החשיפה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גיבסון./מערכת וואלה!, צילום מסך

משתמשי אשלי מדיסון שנחשפו ממשיכים לשלם את המחיר; כומר אמריקני, שהיה בין מיליוני המשתמשים באתר הבגידות שזהותם נחשפה, שם קץ לחייו בסוף חודש אוגוסט, ימים ספורים לאחר ששמו ותמונתו הגיעו לרשתות החברתיות.

גופתו של הכומר, ג'ון גיבסון, שהדריך בסמינר הבפטיסטי בניו אורלינס, נמצאה על ידי אישתו מזה 30 שנה. "זה רגע שהחיים לא מכינים אותך אליו", סיפרה כריסטי גיבסון בראיון ל-CNN, "הייתי צריכה להתקשר לילדיי. איך את מספרת לילדים שלך שאבא שלהם איננו ושהוא לקח את חייו במו ידיו? זה לא היה כל כך נורא והיינו סולחים לו על זה, אבל עבור ג'ון הבושה הייתה גדולה מדי".

הכומר המיוסר השאיר אחריו מכתב התאבדות מפורט, בו תיאר את ההתמודדות הקשה עם חשיפתו, והחשש לפרנסתו ומעמדו עקב תיוגו כאיש כמורה נואף. "הוא דיבר על דיכאון", סיפרה כריסטי לאתר באזפיד, הוא דיבר על זה שהשם שלו מופיע שם, והוא אמר שהוא מאוד, מאוד מצטער. מה שאנחנו יודעים זה שהוא נתן את חייו לאנשים אחרים, ותמיד עזר וסלח לכולם, אבל איכשהו הוא לא הצליח ליישם את זה על עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully