וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעכשיו אפשר לחסום פרסומות גם באייפון

אילן גלר

10.9.2015 / 10:00

Adblock, החברה המפתחת את התוסף הפופולרי לדפדפנים כרום ופיירפוקס, מציגה כעת דפדפן חוסם פרסומות לאייפון, שאמור גם לסייע לחסוך בחיי הסוללה Adblock, החברה המפתחת את התוסף הפופולרי לדפדפנים כרום ופיירפוקס, מציגה כעת דפדפן חוסם פרסומות לאייפון, שאמור גם לסייע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסוף לפרסומות באייפון?/מערכת וואלה!, צילום מסך

נמאס לכם לראות פרסומות צצות ומקפצות בזמן שאתם גולשים באייפון? Adblock Plus, המפתחת תוסף דפדפן פופולרי לכרום ולפיירפוקס, החוסם באנרים מעצבנים עבור מיליוני גולשים ברחבי העולם, מציעה כעת להורדה דפדפן חדש לסמארטפונים מבית אפל, המבטיח חסימה של פרסומות - לצד שלל יתרונות אחרים.

הדפדפן של Adblock Plus (שאגב פותח לדברי החברה בשיתוף פעולה מלא מצד אפל) חוסם מראש מסרים פרסומיים לפי "רשימה שחורה" המתעדכנת מדי יום. פעולה זו מאריכה גם את זמן הסוללה של המכשיר בעד עשרות אחוזים, לטענת המפתחים. בנוסף, כולל הדפדפן מנגנון לדחיסת מידע ושימוש יעיל יותר בחבילת ה-Data הסלולרית, והגנה מפני אתרים מסוכנים ופרצות אבטחה.

נציין כי השימוש בדפדפן-חוסם-הפרסומות עשוי להקשות על אתרי תוכן להתקיים, ושולל מהם מקור פרנסה משמעותי באמצעותו הם יכולים לספק את תכניהם בחינם למשתמשים. ב-Adblock טוענים כי מטרתם היא אך ורק לשפר את חווית הגלישה של המשתמשים, ולא יהיה צורך בתוסף החוסם שלהם אם אתרים יעשו שימוש באמצעי פרסום פחות אגרסיביים שלא יטרידו את המשתמשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully