וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגי סטייל: לא תאמינו מה פרסם ראש אגף התנועה בפייסבוק

10.9.2015 / 15:44

גם כשהם יושבים לבד במשרדם מול המחשב, ניצבי משטרת ישראל מסוגלים להסתבך. ראש אגף התנועה, ניצב ירון בארי, שיתף אתמול בדף הפייסבוק סרטון שהרגיז במיוחד את הגולשים

הסרטון של ניצב בארי. פייסבוק, צילום מסך
הפוסט שתקע אותי./צילום מסך, פייסבוק

מבוכה חדשה בצמרת המשטרה: ראש אגף התנועה, ניצב ירון בארי, שיתף אתמול בדף הפייסבוק הפרטי שלו בשעה 10:38, באמצע יום העבודה, סרטון בו מצולמים כלב קטן המנסה לקיים יחסי מין עם פרה.

הניצב כתב בהלצה: "אל זה נאמר זה נהנה וזה לא (מרגיש) סובל". הסרטון עורר התעניינות רבה בקרב קצינים בכירים במשטרה, ובאגף התנועה, וחלקם - בהם דוברת האגף, רפ"ק גלית ברוך, עשו לייק לסרטון של הניצב.

ניצב בארי הסיר את הסרטון אך צילום העמוד של ניצב בארי הפך ביממה האחרונה לווירלי ברשת ועורר שוב את הביקורת הציבורית לנורמות ההתנהגות של בכירי המשטרה.

קצינים במשטרה העריכו כי ממלא מקום המפכ"ל, ניצב בנצי סאו יידרש כבר בשעות הקרובות לסוגיה. בינתיים מיהר ראש האגף וכמה מהקצינים שעשו לייק לסרטון להעלים את העדויות מהרשת החברתית, ככל הניתן, אך באינטרנט כמו באינטרנט - שום דבר לא נמחק באמת.

תגובת ניצב ירון בארי: "ניצב בארי מחזיק חשבון פייסבוק פרטי אישי מזה שנים ארוכות ומשתף את חבריו מעת לעת בסרטונים היתוליים שעולים לרשת. אתמול בהיותו ביום חופשה, שוטט בפייסבוק, הבחין בסרטון ההיתולי ושיתף אותו, כפי שעשו רבים אחרים. מיד עם פרסום הנושא, כשהבין שכנראה היה מי שראה בכך פגיעה ולא הומור - מחק ניצב בארי את הפוסט והוא מצר אם היה מי שנפגע מכך".

וזה הסרטון המקורי ששותף (אותו בארי לא יכול למחוק)

jajajaa este perro esta _______ ?! & como dice la cancion eso en 4 no se ve que locura

Posted by El Juancho Live on Sunday, July 27, 2014

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully