וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימה באובר: שני נהגים מתחזים הטרידו מינית וניסו לחטוף צעירות

13.9.2015 / 6:14

בשני מקרים שונים, שדווחו החודש, נהגים שהתחזו לנותני שירות במסגרת אפליקציית ההסעות הפופולרית ניסו לתקוף מינית את הנוסעות שאספו בשעת לילה בשני קמפוסים שונים בארה"ב

נהג בלילה. ShutterStock
איזה קטע, גם אני צריך להגיע לשם./ShutterStock

מונית הכזב: קצב האימוץ של שירות Uber בישראל נמוך משמעותית יחסית לעולם, עקב הגבלת החוק שלא מתיר הפעלת שירות הסעה בתשלום ללא רישיון מונית, אבל לא בטוח שזה רק לרעתנו. בחודש האחרון דווחו שני מקרים שונים בהם התחזו גברים לנהגי אובר, בניסיון להתחיל עם נוסעות, והגיעו ל חטיפה של ממש.

שתי סטודנטיות מהאוניברסיטה הנוצרית בפורת' וורת' שבטקסס, עלו לרכבו של גבר, שהציג את עצמו כנהג אובר, ושכנע אותן כשסיפר שהתבטלה לו נסיעה באזור. במהלך הנסיעה התבטא הגבר בגסות ובוטות מינית וניסה לחבק את אחת הצעירות, לפני שהורידן ביעד, לפי דיווח באתר Fusion. אם תהיתם, הוא לא חייב אותן על ההטרדה המינית וגם לא נתפס, אם כי לאחר האירוע פורסמה אזהרה לגבי נהג אובר מזויף באזור הקמפוס.

במקרה נפרד בפלורידה, ניסה גבר שהתחזה לנהג לחטוף תלמידת קולג' בת 19, כשניסתה להזמין נסיעה דרך אובר בשעת לילה מאוחרת מקמפוס המכללה. הנהג ניצל את העובדה שהצעירה לא הבחינה בכך שאינו יודע את שמה, כפי שנהג שהגיע באמצעות האפליקציה היה אמור לדעת, ובמקום להסיע את הצעירה למעונות הסמוכים הוא סטה מהמסלול, שלף את איבר מינו וניסו לבצע בה מעשים מגונים. היא הצליחה להימלט ממנו למרבה המזל, והוא נעצר באשמת חטיפה זמן קצר לאחר התקרית הקשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully