וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוקרברג: "כפתור דיסלייק מגיע בקרוב לפייסבוק"

16.9.2015 / 8:40

מאז פרצה הרשת החברתית לחיינו, תהו גולשים רבים למה אי אפשר לתת לייק שלילי או להביע מורת רוח מפוסט. כפתור הדיסלייק היה חלום רחוק של הגולשים הממורמרים וכעת נראה שהוא יהפוך למציאות, אבל עדיין ממש לא כמו שרובנו קיווינו

פייסבוק תובעת את דיזיינבוק. ShutterStock
זה עדיין לא מה שביקשנו!/ShutterStock

במהלך אירוע שאלות ותשובות שנערך אתמול במטה של פייסבוק בקליפורניה, אמר מייסד הרשת החברתית בן ה-31 כי מתוכנן כפתור, שיאפשר לאנשים להביע אמפתיה ולא רק לאהוב פוסט או תמונה. לדבריו, הם היו "קרובים מאוד" להשיק כפתור כזה והוא הדגיש שבניגוד לאתרים ורשתות חברתיות אחרות, הכפתור הזה לא יהיה שלילי במהותו.

כפתור הדיסלייק (סלידה) הוא בקשה מאוד פופולרית בקרב גולשים, לדברי צוקרברג, מאז השתלט כפתור הלייק על הפיד שלנו בשנת 2009. "מאות אנשים שאלו אותי על כך והיום הוא יום מיוחד כי אני יכול להכריז שאנחנו עובדים על זה, וקרובים מאוד להשקת גרסת בטא לניסוי", הוא אמר.

צוקרברג הדגיש כי לא מדובר בלייק שלילי אלא בכפתור לרגעים בהם רוצים לנחם, אחרי אירוע עצוב, ולא יודעים איך למעט בתגובה. אז, כצפוי, עדיין לא מדובר בכפתור שמביע מורת רוח, איתו נוכל לסמן את הישראלי המכוער, אבל לפחות הוא אמור למנוע אי-נעימויות ורגעים חסרי רגישות בהם עושים לייק על פוסט פרידה מאדם קרוב.

מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג, 2012. AP
רוצה לעשות דיסלייק מיד? שאל אותי כיצד. צוקרברג./AP
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully