וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעריצים זועמים: סוללת אייפון 6S - החלשה ביותר עד היום

16.9.2015 / 8:57

למרות כל החידושים שהציגה אפל בשבוע שעבר, משתמשי האייפון הקבועים יודעים שכל מה שהם באמת רוצים זה חיי סוללה ארוכים יותר. אז אפל הקטינו את הקיבולת שלה אפילו יותר בדגם החדש

אייפון. ShutterStock
למה אתם לא משפרים את הסוללה?/ShutterStock

התרגשות רבה נרשמה כשאפל חשפה בשבוע שעבר את שני מכשירי הביניים החדשים שלה: האייפון 6S והאייפון 6S Plus, יחד עם שורה של מוצרים חדשים כמו האייפד פרו גדול המסך ועט אפל שעדיין לא הוחלט לגביו האם מדובר בהברקה או בהצתה מאוחרת.

עיקר ההתרגשות סבבה סביב האייפון, עליו אפל כבר אמרה שישבור את שיאי המכירות, אך נראה שחלק מהמעריצים זיהו פרט קטן, באחד מסרטוני התדמית של החברה, שיצר סערה לא קטנה ברשת. הגולשים הבחינו כי בסרטון חדש, המציג את המכשיר, האייפון מצויד בסוללת 1715 מיליאמפר-שעה, בעוד שהדגם הקודם, אייפון 6, כלל סוללה בנפח גדול יותר, של 1810 מיליאמפר-שעה. המשמעות: בכל הקשור לסוללה המובנית במכשיר, מדובר בשנמוך. באתר של אפל לא צוין המפרט של הסוללה ונכתב רק כי היא מספיקה ל-14 שעות דיבור בדור השלישי.

אורך חיי הסוללה של מכשירי האייפון, המגיעים עם סוללות מובנות שקובעות הלכה למעשה את אורך חיי הסמארטפון פעמים רבות, נחשב לאחת מנקודות התורפה הבולטות במכשירים היקרים. שינוי הסוללה כנראה נדרש כדי לפנות מקום, במכשיר שלא השתנה כזכור מבחינה חיצונית, לרכיבים הנדרשים לטכנולוגיות כמו 3D Touch ורכיב רטט מוטורי חדש וגדול יותר, ועוד.

אפל לא התייחסה בהשקה לשינוי בנפח הסוללה, עליו כנראה אמורים לפצות שינויים והתייעלות במערכת ההפעלה שמושקת היום ובמעבד A9 ARN החדש, שאמור לספק 70% יותר ביצועים. "לאורך כל מערכת ההפעלה, אפליקציות וטכנולוגיות מפתח נהפכו ליעילות יותר כדי לצמצם בשימוש בסוללה ככל הניתן - כך שתקבלו יותר זמן סוללה לשימושים היומיומיים שלכם", מסרה אפל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסוללה הכי חלשה באייפון עד היום./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully