וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצ'ר החדש של פייסבוק יסבך אתכם עם חברים

16.9.2015 / 9:16

מדי פעם מחליטה הרשת החברתית לערוך שינויים בפיד שלנו, אבל השינוי הזה עומד להשפיע קצת יותר מהוספת קצת צבע או עיגול פינות; בקרוב יהיה מאוד קשה לשכנע חבר שלא ראיתם את ההזמנה לאירוע

פייסבוק. ShutterStock
יש דברים שהחברים לא אמורים לדעת./ShutterStock

עיניים לוול: כאילו חדירתה המלאה והאבסולטית לחיינו הפרטיים אינה מספקת, פייסבוק החליטה לקחת את רעיון ה-SEEN (או "הודעה נקראה", בעברית) אותו כבר אימצה במסנג'ר שלה, למחוזות אחרים, הרבה פחות מפוקחים. וזה כנראה עומד להיות נורא בדיוק כמו שנדמה לכם.

אם מעתה יכולתם פשוט להציץ באלגנטיות באירועים אליהם הוזמנתם, בין אם על ידי יח"צנים שלא יזהו אתכם גם אם תגיעו ותדרכו להם על המצח, או חברים קרובים שממש יעלבו אם יידעו שהתעלמתם, מעתה תדאג לספק הרשת החברתית אישורי קריאה להזמנות. "מארחים" יוכלו מעתה לראות למי הגיעה ההזמנה שלהם, באמצעות האתר או האפליקציה הרשמית, מי קרא את ההזמנה ומה הוא או היא סימנו.

"אנחנו מריצים פיילוט לפיצ'ר שיאפשר למארחי אירועים פרטיים, ואורחיהם, לדעת מי צפה בפרטי האירוע", אישרה פייסבוק, שאינה מציעה כל אפשרות לביטול אישורי הקריאה בצ'ט כיום, וכנראה שלא תציע את האופציה גם כשיהיה מדובר באיוונטים רגישים ואולי אף תרחיב אותה, לאזורים אחרים באתר.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully