וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

iOS9 זמין להורדה: ישראלים מדווחים על באג שמיישר הכול לימין

17.9.2015 / 9:33

שבוע לאחר שהשיקה אפל את האייפונים החדשים, החברה שחררה את מערכת ההפעלה החדשה שאמורה להפוך את הניידים למהירים, חסכניים ויציבים יותר. ישראלים שמיהרו להתקין דיווחו בעיקר על תקלה מרגיזה

אייפון. ShutterStock
ישראלים רבים מדווחים על תקלה./ShutterStock

שבוע לאחר שחשפה אפל את האייפונים החדשים בארסנל שלה, וכארבעה חודשים לאחר שהוכרזה, הושקה הלילה מערכת ההפעלה החדשה iOS9, הזמינה כעת לעדכון.

חלק מהישראלים, שמיהרו להתקין את העדכון, נתקלו בשורה של תקלות, מעומס על שרתי החברה ועד באגים בעברית.
לדברי אפל, iOS9 שם דגש על שיפור בביצועי הנייד, שימוש חכם יותר במשאבי מערכת ושמירה על יציבות בהפעלה. העדכון זמין להתקנה במכשירי אייפון 4S, אייפד 2 ושאר הדגמים שבאו אחריהם.

גולשים בפייסבוק דיווחו אמש כבר על תקלה מרגיזה המצמידה את כל הטקסט לימין, מה שפוגע במיוחד בשימוש. לפי חלק מהגולשים, כפתורי השעון החליפו צדדים, ממשק סגירת האפליקציות מיושר מימין לשמאל ועוד.

אבל נראה שלפחות עבור אפל לא מדובר בבאג אלא בפיצ'ר. לפני כמה חודשים הודיעה אפל כי iOS9 תהיה מותאמת לשפות הנקראות מימין לשמאל כמו עברית וערבית, אך הם לא לקחו בחשבון שמדובר בשינוי שעלול לבלבל את כל מי שכבר התרגל לתנועת אגודל מסוימת.

"ככה היה נראה ממשק המשתמש אם הוא היה מתוכנן על ידי דובר עברית או ערבית", אמר טובי פטרסון, בכיר באפל בוועידת המפתחים העולמית של החברה בחודש יוני.

אם התקנתם את מערכת ההפעלה החדשה, בשלב הזה אפשר להחליף את שפת הממשק לאנגלית אבל זה עדיין לא מבטיח שכל התקלות המדווחות ייפתרו.

כדי לשנות את שפת הממשק היכנסו לתפריט ההגדרות > כללי > שפה ואזור > שפת ה-iPhone ושם בחרו באנגלית. בהצלחה.

אחד הדברים המעצבנים (או הקשים להתרגל אליו) ב-iOS 9, זו התצוגה מימן לשמאל. אני מבין למה במחשב שהמערכת שלו בעברית זה הגיונ...

Posted by Gonen Dukas on Wednesday, September 16, 2015

פי אלף יותר סירי

בעדכון הנוכחי שדרגה אפל שירותים רבים, יותר מאשר השיקה שירותים חדשים, ובהם את שירות המפות שכולל כעת גם מידע נוסף (כמו בגוגל מפות). שירות אפל Pay מאפשר כעת (לא ממש בישראל) לשלם ישירות מהסמארטפון במקום עם האשראי, שירות החדשות החדש מרכז כותרות מאתרים שונים.

בנוסף, אפל מאפשרת כעת גישה נוחה יותר לשירות הענן iCloud (50 ג'יגה בדולר אחד), וכמובן סירי – כנראה גולת הכותרת בעדכון הזה – הפכה כעת למתוחכמת יותר, מורכבת יותר ולכאורה גם יעילה יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל
  • iOS9

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully