וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טינדר: הציע לבחורה טיסה ודייט בסין - וקיים. צפו במפגש

18.9.2015 / 13:57

"לפני שישה חודשים התחלתי בשיחת טינדר כשאמרתי לבחורה שאקח אותה לסין. אתמול נחתנו בבייג'ינג", כך עדכן תומאס גאלגר את גולשי רדיט וצירף תמונות וסרטון שמוכיח שלמרות האופי של טינדר, לאהבת אמת אין גבולות

יוטיוב

תומאס גאלגר היה במסע עסקים בשיקגו, כשהשעמום או החרמנות הביאו אותו לבדוק מי נמצאת בסביבתו, באמצעות אפליקציית טינדר. הוא התחיל בשיחה עם צעירה שם גרייס בהבטחה יוצאת דופן, להטיס אותה לסין לדייט הראשון שלהם, בלי לדעת שהיא תזרום איתו עד צדו השני של כדור הארץ.

תומאס חלק את הסיפור באתר שיתוף התכנים Reddit, בפוסט תחת הכותרת "לפני שישה חודשים התחלתי בשיחת טינדר כשאמרתי לבחורה שאקח אותה לסין. אתמול נחתנו בבייג'ינג". באותה שיחה ראשונה ומלאה פלירטוטים, במרחק של יותר מ-1,100 קילומטר מביתו, "מתוך שעמום או סקרנות שלחתי הודעה לבחורה לגבי אחת מתמונות המסע שלה. בהמשך אמרתי לה שאקח אותה לסין אם תיקח אותי לניו זילנד. היא הסכימה", הוא סיפר בפוסט.

"אנחנו עדיין צוחקים על זה, זה 'הסיפור שלנו'. אני מניח שכולם רוצים איזה סיפור 'נסיכה קסומה' במערכת היחסים שלהם, אבל יש אנשים שמכירים בטינדר, נורא ככל שזה נשמע". הזוג נפגש לדבריו מאז מדי סופשבוע, כשבכל פעם אחד מבני הזוג טס למגרשו הביתי של השני. "היא עוד לא ניסתה לרצוח אותי ועוד לא חשפה אף רמז לכך שהיא רובוט. בכנות מעולם לא הייתי מאושר יותר", סיפר גאלגר בפוסט הדביק-אך-מעורר-תקווה וסיכם: "יש לנו הזמנות לניו זילנד בפברואר".

תומאס גאלגר. אתר רשמי
דייט ראשון בנמל התעופה./אתר רשמי
  • עוד באותו נושא:
  • טינדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully