וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבל התראה לנייד - וצפה בפורץ מסתובב לו בדירה

18.9.2015 / 14:29

דני ווילר בן ה-30 מניו יורק זכה לרוע מזלו לנצל את כל הפיצ'רים שמציעה מערכת האבטחה החדשה שהוא התקין בדירתו. אחרי שהוא תיעד פורץ עובר על חפציו, יחד עם חברו לפשע, בכל רחבי הסלון הוא הזעיק את המשטרה, שאיחרה להגיע בזמן. צפו בתיעוד

יוטיוב

פרצו לכם לדירה? גם בשביל זה יש אפליקציה. דני ווילר האמריקני קיבל ביום שלישי בצהריים הודעת SMS, עם התראה לפיה מישהו פרץ לדירתו. השירות הזה התאפשר לו אחרי שווילר התקין את אפליקציית Canary, הנלווית למערכת אבטחה ביתית באותו שם.

הוא מיהר ללחוץ על האפליקציה ואכן גילה גבר אלמוני בדירתו, הממוקמת באזור נחשב בניו יורק. בן ה-30 צפה בפריצה בשידור חי באמצעות האפליקציה, המאפשרת למשתמשים להתחבר בכל עת לשידור מביתם או משרדם. כשיש עדות לפריצה, יכולים המשתמשים להפעיל אזעקה מקומית מהמכשיר הממוקם בדירה, או ליידע את המשטרה ישירות, בהתאם למנוי שברשותם.

ווילר בחר שלא ליידע את הגנב, שפעל יחד עם שותף בפריצה, כי נתפסו "על חם", ופסח על האזעקה לטובת הזעקת המשטרה. הוא מיהר לדירתו, שם גילה כי הגנבים נעלמו לאחר ששכן שהבחין בהם צעק והבהיל אותם, ואיתם צמיד בשווי מינורי של 80 דולרים בלבד.

"אני משלם כמויות מטומטמות של כסף עבור שכירות בדירה הזו", אמר ווילר לאחר האירוע, "ובגלל חלון רעוע הגעתי למצב הזה כרגע". הגנבים אמנם לא נתפסו במקום, או כלל נכון לרגע זה, אך המשטרה שקיבלה את חומרי הראיות מווילר זיהתה ככל הנראה אחד מהם, וייתכן ותבצע מעצרים בהמשך, לפי הדיווחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully