וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבהיל: כמה קל לפרוץ לכספות בחדרי מלון? צפו

20.9.2015 / 5:46

סרטון חדש שצץ ברשת מדגים בצורה מבהילה עד כמה נמוכה רמת האבטחה של הכספות הדיגיטליות הקטנות שכולנו מכירים מחדרי בתי המלון. בלי ידע טכנולוגי, ועם כלי פריצה הכי פשוטים שיש, לוקח כמה דקות בודדות לרוקן כספת

יוטיוב

רוב חדרי המלון בעולם מגיעים עם כספת קטנה בארון; ממליצים לתיירים לשמור בתוכה את הדרכון, החפצים יקרי הערך ומסמכים שלא תרצו שיגיעו לידיים של זרים, או יאבדו באופן כללי. הכספות הללו פועלות על מנגנון נעילה דיגיטלי, אבל חור מנעול סודי מאפשר לפרוץ כל אחת מהן בקלות, וללא ידע טכנולוגי.

לא משנה כמה מורכב הקוד שהזנתם לכספת, סרטון חדש שצץ ברשת, והפך לוויראלי, מדגים איך בכמה דקות ניתן לעקוף את המנגנון עם כלי פריצה פשוטים של מנעולן. בסרטון, שעלה לרשת לפני כשבועיים, מדגים ג'ים "סטיקלי" כי הסרה של בורג אחד מלוגו הכספת חושף את חור המנעול הסודי.

האופציה הזו היא כנראה סטנדרט בכספות קטנות של בתי מלון, כדי שניתן יהיה לפתוח את כולן בקלות באמצעות מפתח מאסטר, אם יעלה הצורך. וכדי להוסיף חטא על פשע, אחרי שהכספת נפתחת, סטיקלי מראה כי ניתן לסגור שוב את דלת המתכת וכך הכספת ננעלת אוטומטית ללא שום אינדיקציה שהיא הייתה פתוחה, או שמישהו זר ביקר בחדר ורוקן אותה.

פריצה לכספת במלון. ShutterStock
הכספת ננעלת לאחר מכן אוטומטית בלי שום עדות שהיא נפרצה./ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • פריצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully