וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאג המוזר בווינדוז 10 שגורם לתפריט ההתחל לקרוס ומעלים קיצורי דרך

20.9.2015 / 7:19

כמו בכל השקה של מערכת הפעלה, ולמרות הביקורות המשבחות, נראה שתפריט ההתחל המפורסם של ווינדוז סובל מבאג הגורם לו לקרוס ברגע שמעמיסים עליו יותר מ-512 פריטים - מקיצורי דרך ועד רשימת קבצים שנפתחו לאחרונה

ווינדוז חלונות 10. ShutterStock
התחיל ברגל שמאל./ShutterStock

תפריט ההתחל, שחזר באופן רשמי ומשודרג, לחיינו בווינדוז 10 סומן כאחד מנקודות החוזק של מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט. אלא שלמרות הביקורות החיוביות, להן זכתה המערכת, נראה שתפריט ההתחל המפורסם כולל בעצמו באג משמעותי למדי, שעלול להפוך את השימוש בו למוגבל במיוחד.

לפי הדיווחים ברשת, הבאג מתגלה לאחר שמתחילים להעמיס פריטים על התפריט. או ליתר דיוק לאחר שתפריט ההתחל שלכם צבר יותר מ-512 פריטים, הכוללים קישורים שהוספתם באופן ידני לתוכנות, קישורים שנוספו אוטומטית עם התקנת תוכנות וכלים שונים, כל קישור לקבצים אחרונים אותם פתחתם, מיקומי מערכת שונים וכל פריט המופיע למעשה על גבי התפריט המחודש.

אחרי 512 פריטים, מאבד התפריט יציבות וקורס לעתים, או שטעינתנו נמשכת זמן בלתי סביר ומסתיימת בתפריט עם קיצורי דרך חסרים, שלעתים פשוט לא מופיעים שוב בחזרה, גם בניסיונות נוספים לגשת אליהם דרך כפתור ההתחל.

במידה ונתקלתם בבאג, עד לפתרון הרשמי עליו כבר עובדת מיקרוסופט המודעת לבעיה, יש להסיר פריטים מהתפריט כך שכמותם לא תחצה את סף ה-512, על ידי מחיקת פריטים או תיקיות שלמות. למרות הבאג הזה ובאגים קודמים, שנחשפו באופן טבעי לאחר הפצת המערכת וטופלו במהרה, המסקנה הגורפת היא שעדיין מדובר במערכת ההפעלה הטובה ביותר מבית מיקרוסופט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully