וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזור הכי מוזנח בסמארטפון: כך תיצרו חיוג מהיר ותעשו סדר באנשי הקשר

18.9.2015 / 6:43

משתמשי אנדרואיד מחוברים באמצעות הנייד לחשבונות שונים, מייבאים אנשי קשר ממכשירים שונים ובאופן כללי, אם יצא לכן לסרוק את רשימת אנשי הקשר במכשירכם לאחרונה כנראה שנתקלתם בכאוס טוטאלי. קחו כמה דקות ותחזירו את הפון לסמארטפון

סמארטפון אנדרואיד. ShutterStock
זאת דנה מכיתה ג' או דנה מהצבא?/ShutterStock

המעבר לסמארטפונים הפך את חיינו לקלים בתחומים רבים אבל נושא אחד נותר מופקר בניידים של רובנו - אנשי הקשר. סינכרון של כל החשבונות (ג'ימייל, פייסבוק וכו') עם הסמארטפון, מעבר בין טלפונים, עדכון קבצי אנשי קשר ישנים ועוד יצרו כולם עומס לא נעים בפונקציה שעד לפני כמה שנים הייתה הסיבה לקנות טלפון.

חלק מאנשי הקשר שלנו יושבים על ענן, חלקם יושבים על כרטיס הסים, חלקם הוזנו מקומית למכשיר הספציפי, חלק מהשמות באנגלית, חלק מאנשי הקשר חוזרים על עצמם כך שאחד מכיל כתובת מייל, אחד מספר טלפון ואחר רק איש קשר בווטסאפ. מה אפשר לעשות? יש כמה טיפים שיחזירו את הפון לסמארטפון שלכם.

השלב הראשון, כשניגשים למלאכת ניקיון אנשי הקשר, הוא להקל מעט על העומס באמצעות שתי פעולות: הראשונה היא כמובן סינון - פנו לעצמכם חצי שעה (או כמה ימים, במקרים חמורים) ומחקו אנשי קשר לא רלוונטיים.

בתהליך המחיקה בוודאי שמתם לב שיש לכם, כאמור, לא מעט אנשי קשר שחוזרים על עצמם עם פרטי התקשרות שונים - כדי לאחד את כולם בקלות, כך שכל הפרטים של אותו אדם יופיעו תחת אותו קונטקט, אחדו אנשי קשר: לחצו על אחד השמות, שם לחצו על התפריט (שלושה ריבועים מאונכים בצד שמאל בראש המסך). בתפריט שנפתח לחצו על "צרף" ולאחר מכן בחרו מהרשימה שנפתחה עם איזה קונטקט לאחד את איש הקשר שבחרתם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צירוף אנשי קשר ואיחוד קונטקטים./מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שעשיתם קצת סדר ברשימה הארוכה, זה הזמן לבחור את אנשי הקשר החשובים לכם ולהתנתק מהחיפוש הקבוע לטובת עולם נוח יותר. יש כמה אפשרויות לברור את אנשי הקשר המועדפים שלכם, הקלה שבהן היא קודם כל לעבור לטאב "מועדפים" בתפריט אנשי הקשר. שם תמצאו אוטומטית את אנשי הקשר שאתם משוחחים איתם הכי הרבה, ומעל את הרשימה שהכנתם לבד.

כדי לסמן איש קשר כמועדף פשוט לחצו לחיצה ארוכה על שמו ואז לחצו על "הוסף למועדפים". ברגע שיצרתם רשימת אנשי קשר מועדפים תוכלו גם לגשת אליהם בקלות ישירות ממסכי הבית באמצעות שימוש בווידג'ט "אנשי קשר מועדפים". הוסיפו אותו לעמוד הבית ותוכלו ליצור לכם מסך חיוג מהיר המתעדכן אוטומטית בקונטקטים הנחוצים, מבלי לגשת בכלל לרשימה הארוכה והעייפה שהצטברה מאז הסלולרי הראשון שלכם.

אפשרות נוספת היא לפתוח תיקייה ופשוט לזרוק לתוכה קיצורי דרך לאנשי קשר. כדי לעשות זאת פשוט לחצו לחיצה ארוכה על איש קשר ואז לחצו על "הוסף למסך הראשי". איש הקשר הספציפי יהפוך לקיצור דרך כמו כל אפליקציה. בתפריט הנוסף שייפתח תוכלו לבחור האם אתם רוצים שקיצור הדרך יפתח את החלון איש הקשר או יחייג ישירות בלחיצה אחת פשוטה ממסך הבית.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השתמשו בטאב המועדפים במקום באנשי הקשר הכללי./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוסיפו אנשי קשר מועדפים לתפריט המועדפים./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וכדי ליצור מסך חיוג מהיר בלחיצה אחת, שלחו כמה אנשי קשר למסך הבית./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully