וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונת החיילות האמריקניות המניקות ריגשה את הגולשים

22.9.2015 / 6:13

יותר מ-11 אלף גולשים שיתפו את תמונתה של טארה רובי ומספר גדול יותר של גולשים נתן לה לייק. "ריבוי המשימות והציפיות מלוחמות, יחד עם הצורך לדאוג לתינוקות הופך אותן לנשים חזקות יותר", היא אמרה

This beautiful photo, taken by Tara Ruby Photography, has been removed from both her page and this one already today. I'...

Posted by Breastfeeding in Combat Boots on Friday, September 11, 2015

בעבר נשים בארה"ב היו צריכות לבחור בין משפחה לקריירה, אבל הזמנים השתנו וכעת גם נשות הצבא האמריקני מתגאות ביכולת לשלב בין חיי משפחה לשירות משמעותי למען ארצן. והתמונה הוויראלית הזו מוכיחה את זה בצורה די מקורית וחד-משמעית.

התמונה, שכונתה "היסטורית" על ידי חלק מכלי התקשורת בארה"ב, מציגה עשר חיילות בשירות סדיר לבושות במדי הסוואה כשהן מניקות את התינוקות שלהן על הדשא. הגולשים, כאמור, התלהבו במיוחד.

התמונה צולמה על ידי טארה רובי, צלמת תושבת טקסס, ששירתה בחיל האוויר האמריקני בשנים 1997-2001. טארה חשבה על הרעיון לתמונה אחרי שראתה מודעה של ארגון המעודד הנקה בצבא בבסיס פורט בליס. כשהיא הייתה בצבא, לא היה חדר הנקה ייעודי ורוח השינוי החדירה בה השראה.

היא פרסמה את התמונה בפייסבוק בשבוע שעבר (בתאריך האייקוני 11 בספטמבר) וסחפה במהרה את הגולשים, ששיתפו אותה יותר מ-11 אלף פעמים ונתנו יותר מ-13 אלף לייקים.

לדברי רובי, "הנקת התינוקות שלהן לא הופכת אותן לחיילות פחות טובות - אני מאמינה שזה גורם להן להיות חיילות טובות יותר. ריבוי המשימות והציפיות מלוחמות, יחד עם הצורך לדאוג לתינוקות הופך אותן לנשים חזקות יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully