וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשתה לבנה רגשות אשמה בפייסבוק - והפכה לוויראלית

21.9.2015 / 8:40

כשליאם מקרני עזב את הבית לקולג' הוא האמין שיוכל לצאת לחיים עצמאיים, אבל פוסט ויראלי במיוחד של אמו, שלושה ימים לאחר מכן, כנראה יגרום לו להישאר בחדר המעונות לנצח

פייסבוק

כולנו היינו שם, ביום הנוראי הזה שלעולם לא נשכח; אותו רגע מפחיד שבו הבנו שהחיים כבר לא יחזרו להיות כמו שהיו בעבר - היום בו ההורים שלנו פתחו חשבון בפייסבוק! הרי ברור שיגיע הרגע הזה שבו אימא או אבא יעשו לנו בושות מול כל העולם, וזה בדיוק מה שקרה לליאם מקרני מפנסילבניה אחרי שהוא עזב את הבית לאוניברסיטה, ושכח להתקשר לאימא שלו במשך שלושה ימים.

אן, אמו של ליאם, החליטה להוציא את כל הפולניות שלה בסרטון שהיא העלתה לפייסבוק במטרה לגרום לבן שלה לרגשות אשם. רק שאז, מישהו שיתף את הסרטון ובמהרה היא הפכה לוויראלית. התלונה המצולמת של אן הגיעה ליותר מ-1.5 צפיות בפחות מיומיים וזכה גם לדיווחים בחדשות בארה"ב.

האימא כמובן כבר הפכה לכוכבת רשת וליאם - הוא כנראה לא יצא יותר מהבית לעולם.

מהו סיפור בדקה?
יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully