וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

iOS9 תגיד לכם כמה זמן אתם מבזבזים על כל אפליקציה

אילן גלר

21.9.2015 / 9:26

בין כל הפיצ'רים והחידושים שהציגה אפל בגרסה האחרונה של מערכת ההפעלה שהושקה בשבוע שעבר, גם אזור שיגרום לכם להתמכר לסטטיסטיקות של עצמכם

אייפון. ShutterStock
הדקות בפייסבוק מצטברות ללא מעט שעות, הא?/ShutterStock

בשבוע שעבר השיקה אפל את העדכון הרשמי למערכת ההפעלה iOS9, לכל המכשירים הניידים שלה (אותה ניתן להתקין על דגמי האייפון והאייפד מארבע השנים האחרונות). בין שלל התכונות החדשות שמשתמשים גילו במערכת החדשה, נמצא גם תפריט הגדרות שמטרתו ללמד אתכם אילו אפליקציות זוללות האנרגיה מותקנות במכשיר, כדי שתוכלו לנהל טוב יותר את השימוש בסוללה.

התפריט מוצג כרשימת אפליקציות כשלצד כל אחד תצוגה בדקות של כמויות השימוש המדויקות בכל אחת מאותן אפליקציות. שרפתם שעות בקנדי קראש? כעת נתון זה יופיע על המסך, שחור על גבי לבן. ביליתם שעות ארוכות בפייסבוק מבלי לשים לב? גם על זה האייפון שלכם ישמח לדווח.

לצד נתוני השימוש בפועל, מופיעות גם כמות הדקות שהאפליקציה רצה ברקע, ואפילו כמות האנרגיה המושקעת בניסיונות לשיפור הקליטה באזורים בהם לא קיים כיסוי איכותי של רשת הסלולר שלכם. רוצים לצפות בנתונים הללו, ולחשוף לעצמכם בדיוק עד כמה ההתמכרות שלכם לרשתות החברתיות ולמשחקים קשה? הכנסו לתפריט ההגדרות (Settings), לאחר מכן לחצו על סוללה (Battery), ואז על אייקון השעון שבצידו השמאלי העליון של המסך בגרסה בעברית, או הימני העליון בגרסה באנגלית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא רק בזבוז סוללה, אלא גם בזבוז זמן./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully