וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווירוס שמאפשר לגולשים לרמות במשחקי פוקר ברשת

אילן גלר

22.9.2015 / 5:11

משחקי פוקר אונליין הפכו כבר ממזמן לפופולריים במיוחד, ולא מעט כסף מתגלגל באתרים האלה. כעת מתברר שווירוס נבזי במיוחד מאפשר להאקרים לראות את היד שלכם בזמן המשחק ולגרוף בקלות את כל הקופה בכל הזדמנות

פוקר ברשת. ShutterStock
כמו מישהו שעומד לכם מאחורי הגב ומקריא בקול אילו קלפים אתם מחזיקים./ShutterStock

אם שיחקתם לאחרונה פוקר ברשת והייתה לכם תחושה שהמתחרה מצליח לחזות כל מהלך שלכם עוד לפני שחשבתם עליו בעצמכם, ייתכן בהחלט שנפלתם קורבן להונאת רשת נבזית במיוחד. בחברת האבטחה ESET מדווחים על וירוס מסוג "סוס טרויאני", שמופץ ברחבי הרשת באמצעות תוכנות שונות, שאמורות לסייע לכם לזכות במשחקי פוקר, ודרך רשתות שיתוף קבצים והורדות שאינן קשורות לספורט והימורים, לדוגמת אתרי הורדת סרטים או משחקים פרוצים.

מרגע שהוירוס מותקן במחשבכם, מסוגל ההאקר לצפות בכל הקלפים ביד שלכם בשעה שאתם משחקים באתרי פוקר פופולריים כמו PokerStars או Full Tilt Poker. מרגע זה כל שנותר לו הוא לנסות להצטרף לשולחן שלכם, ולנצח אתכם בקלות. כמעט בלתי אפשרי לזהות בזמן אמת האם אחד המשתתפים במשחק מנצל את הווירוס בכדי לרמות.

בנוסף, מתברר כי הגרסאות האחרונות של הסוס הטרויאני, המכונה Odlanor, מסוגלות אפילו להציץ על קבצי המחשב שלכם ולגנוב מידע אישי. רוצים להמנע מהסיכון? הקפידו לבדוק את מחשבכם באמצעות תוכנת אנטי וירוס מעודכנת, ואל תורידו תוכנות ומשחקים ממקורות מפוקפקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully