וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפ: כך תקבלו התראות ווטסאפ למחשב - גם כשהדפדפן סגור

24.9.2015 / 8:57

תוסף הכרום החינמי WAToolkit ישדרג את ממשק הווב של אפליקציית המסרים הפופולרית ויאפשר לכם להישאר יותר מעודכנים ולשלוח הודעות ארוכות יותר

התקנת ווטסאפ למחשב. יוטיוב, צילום מסך
שדרוג על השדרוג./צילום מסך, יוטיוב

לפני כחודש הושק שירות ווטסאפ למחשב עבור משתמשי אייפון, בנוסף לבעלי אנדרואיד שכבר נהנו מהאפשרות הזו מתחילת השנה; גרסת הרשת של אפליקציית המסרים הפופולרית (WhatsAppWeb) מכילה שלל פיצ'רים משודרגים שהיו זמינים עד אז רק בנייד ויש עוד טיפ אחד קטן שיהפוך את השימוש בווטסאפ להרבה יותר נוח.

כעת עם זמינות הפלטפורמה לכלל משתמשי הסמארטפון, ניתן להעזר בממשק הרשת המשודרג כדי לקבל התראות על הודעות גם בשולחן העבודה, במחשב הנייח או הלפטופ גם כשהדפדפן סגור, באמצעות מערכת ההתראות של WhatsApp ותוסף חינמי בשם WAToolkit.

בעת סנכרון שיחות ה-WhatsApp שלכם עם ממשק הרשת, תישאלו האם ברצונכם להשתמש באפשרות ההתראות לדסקטופ המובנית בכרום - אשרו את הבקשה, אותה תוכלו לבטל או להשתיק בכל זמן שתרצו, באמצעות בכניסה לאזור ה-Notifications בתפריט הראשי של הדפדפן.

כעת תקבלו התראות למגש המערכת בשולחן העבודה, אותן ניתן לשדרג באמצעות WAToolkit, המוסיפה את היכולת לקבל התראות גם כשכרום אינו פעיל וממשק הרשת סגור לגמרי, לצד אפשרות הרחבת שטח המלל בממשק ההודעות ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
את התוסף תראו כאופציות נוספות בממשק הווב./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully