וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רץ בפייסבוק: הצעיר המצרי שעושה את ההסברה הכי טובה לישראל

24.9.2015 / 10:36

"אם את אישה, ישראל היא המדינה הבטוחה ביותר עבורך במזרח התיכון", את המילים האלה ואחרות בעד ישראל אומר צעיר מצרי בשם שריף גאבר, בסרטון שהצליח להלהיב גולשים ישראלים רבים מאז עלה עם תרגום אמש

פייסבוק

שריף גאבר (Sherif Gaber), צעיר מצרי ואתאיסט העלה לפני שלושה ימים ליוטיוב סרטון בו הוא מפרט במשך יותר מעשר דקות למה פעם הוא שנא את ישראל והיום הוא מבין שעדיף לפלסטינים להושיט יד לשלום.

גאבר מפרק את הסכסוך הישראלי-פלסטיני בשורה של דימויים ולאחר מכן מפרט את ההישגים של ישראל מול ההישגים של מדינות ערב. מההישגים המדעיים והטכנולוגיים בעולם ועד הפיתוח של הקרקע - עליה הוא מתעכב בניסיון להסביר למה מדינת ישראל תורמת לפלסטינים.

הסרטון המקורי, שהועלה בעמוד הפייסבוק של גאבר הביא כמה מאות לייקים אבל גרסה מתורגמת לעברית, שהועלתה אמש כבר חצתה את רף 2,600 השיתופים וסחפה יותר מ-1,550 לייקים.

מאות התגובות קראו להפיץ את הסרטון ועודדו את הצעיר המצרי "האמיץ", לדברי מגיבים רבים. חלק הביעו חשש לחייו, בשל הדעה הלא-פופולרית שהוא מציג, ורבים אחרים פשוט בחרו לתייג את חבריהם. מה שבטוח, הסרטון הזה היכה בפייסבוק כמטאור והפך לוויראלי במהרה.

זהו ככל הנראה סרטון ההסברה הטוב ביותר שתראו.בחור מצרי אמיץ בשם שריף גאבר מסביר מדוע הערבים שונאים את ישראל. רמז - זה לא בגלל "הכיבוש", אלא בגלל משהו אחר לגמרי...שתפו...

Posted by Lev Solodkin on Wednesday, September 23, 2015
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully