וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר VS נינט: איזו חתונה עשתה יותר רעש בפייסבוק? נתונים

24.9.2015 / 11:09

אם לא יצאתם הרגע ממערה, כנראה שיצא לכם לשמוע על חתונתה של בר רפאלי הערב. ואם חשבתם שזה כל מה שדיברו עליו בפייסבוק השבוע, אתם לא טועים. כל המספרים על בר וממלכת הרשתות החברתיות שלה

בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
בר רפאלי/צילום מסך, אינסטגרם

אם נדמה לכם שכל מה שמדברים עליו בפייסבוק לאחרונה זו החתונה של בר רפאלי - אתם צודקים. לפי נתוני חברת Vigo, המתמחה בניטור פעילות גולשים, רק השבוע היו 11,000 אזכורים לחתונה של בר במדיה החברתית (לעומת 400 בלבד בתקשורת), וזאת בהשוואה לשבוע החתונה של נינט (בשנה שעבר בדיוק) שאוזכרה 7,000 פעמים.

בחלוקה לנושאים, הדיון על החתונה נע בעיקר סביב מסיבת הרווקות, לאחר מכן סביב סגירת המרחב האווירי, הביקור בכותל ולבסוף מעורבותו של הרב דוד גרוסמן.

בחינה של אופי הדיון מעלה כי 40 אחוזים מהגולשים סברו כי הבקשה לסגור את המרחב האווירי בחתונה אינה מוגזמת, 60 אחוזים מהגולשים חושבים שטענת הרבנים נגד הרב גרוסמן היא קיצונית ו-93 אחוזים מהתגובות לבר רפאלי היו תומכות ומפרגנות (אך בחלקן גם סקסיסטיות).

לפי נתוני Vigo, בשנה האחרונה נוטרו 92,000 פוסטים על בר רפאלי. היא מצדה מתחזקת את המותג שלה ומובילה בכל אחת מהרשתות החברתיות בזכות פרסום של 4-5 פוסטים ביום: בפייסבוק יש לבר 2.7 מיליון עוקבים (שנייה רק לגל גדות) ועשרות אלפי לייקים לכל פוסט; באינסטגרם עוקבים אחריה 1.9 מיליון גולשים המעניקים עשרות אלפי לייקים לכל תמונה ובטוויטר (החלש יחסית בישראל) יש לה 800 אלף עוקבים.

ניתוח של הקהל של רפאלי ברשתות החברתיות מראה כי מבין הפוסטים המזוהים עמה 26 אחוזים נכתבו על ידי בני נוער בני 13-17, 23 אחוזים על ידי בני 18-24 ו-20 אחוזים על ידי בני 25-30.

התקשורת מספקת לבר רפאלי יותר מ-10 אייטמים מדי יום; מבין הסלבס, מדובר בהיקף הגבוה ביותר של אזכורים אחרי אייל גולן, המציב אותה בפער משמעותי מדוגמניות אחרות.

"בר רפאלי כבר מזמן אינה נתפסת בעיני הציבור כדוגמנית אלא כמותג אנושי", מסביר רביב טל, מנכ"ל Vigo, ומוסיף כי חלק לא קטן מהבאזז הגיע גם בזכות הממים הרבים שפרסמו הגולשים מביקורה של רפאלי בכותל ובשל פרשיית סגירת המרחב האווירי.

Melech Zilbershlag

Posted by ‎סטטוס אקספרס‎ on Saturday, September 19, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully