וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות רשת: חולדת הפיצה וסנאי המילקשייק כבשו את ניו-יורק

25.9.2015 / 6:42

החיות האהובות על האינטרנט הן לרוב חתולים, כלבים ופנדות אבל כששני המכרסמים האלה הפכו לניו-יורקרים אמיתיים הרשת לא הצליחה להישאר אדישה

מערכת וואלה!

טוב אנחנו לא בדיוק יודעים מה קורה שם בניו יורק, או במה הם מאכילים את החיות שלהם, אבל מתברר שלפחות חולדה אחת וסנאי אחד פיתחו טעם מעניין ואקסקלוסיבי באוכל.

סנסציית הרשת המכונה "חולדת הפיצה" היכתה ברשתות החברתיות לפניי חמישה ימים, כשסרטון של החולדה סוחבת משולש פיצה ענקי במורד מדרגות הרכבת התחתית הפך לוויראלי מהר מאוד.

הבדיחות על ספלינטר וצבי הנינג'ה לא איחרו להגיע אבל אז, כשכבר חשבנו שזה מאחורינו, הגיע הסרטון של הסנאי הניו-יורקי שהחליט לארגן לעצמו מילקשייק של מסעדת "שייק שאק" המפורסמת מהפח ולהתענג עליו בגינה הסמוכה.

כמובן שגם הסרטון הזה כבר הספיק להפוך לוויראלי וצבר כמעט מיליון צפיות רק ביומיים האחרונים. אנחנו לצערנו נצטרך להסתפק בחולדות של הרכבת התחתית מנשנשות שווארמה אצל דבוש.

מהו סיפור בדקה?
יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully