וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה המאכל הכי מצולם באינסטגרם? מחקר

אילן גלר

29.9.2015 / 8:06

גלידה, המבורגר, קבבוני טלה על מצע עלי מנגולד עם נגיעות קינמון? הרשת החברתית לשיתוף תמונות ידועה בעיקר בזכות תמונות האוכל שלה אבל מתברר שיש מאכל אחד ששולט ביד רמה. וזה כנראה היה גם הניחוש הראשון שלכם

מצלמים אוכל. ShutterStock
פיצה - וכל השאר./ShutterStock

הכוח המניע את אינסטגרם, כידוע, הוא תמונות של אוכל; יותר מהכול הרשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות מוכרת בזכות תמונות הצלחות המרשימות יותר (והמרשימות פחות), אבל תהיתם פעם איזה מאכל הוא הפופולרי ביותר באינסטגרם?

מחקר איטלקי חדש מספק את התשובה הלא מאוד מפתיעה, יש לציין - פיצה! מתברר שמבין כל תמונות האוכל המתפרסמות ברשת החברתית, הפיצה מובילה בפער אדיר. עשר תמונות פיצה מתפרסמות על כל המבורגר אחד, וגם הבייקון מפסיד למאכל האיטלקי הממכר.

בנוסף, אין ספק כי מדובר במאכל בינלאומי; העיר שממנה פורסם החלק הגדול ביותר באחוזים מכלל תמונות הפיצה שנכללו במחקר היא דווקא ניו-יורק, עם 6.1 אחוזים. נאפולי, העיר שבה הומצאה הפיצה, כפי שאנחנו מכירים אותה היום, אחראית ל-2.1 אחוזים מהתמונות ובאופן כללי עושה רושם שכמעט בכל פינה בעולם, ממזרח אסיה ועד דרום אמריקה, מפרסמים המשתמשים תמונות פיצה מעוררות תיאבון.

ולמה בעצם החליטו האיטלקים להשקיע זמן וכסף במחקר שכזה? מדובר בחלק מקמפיין לאומי שמטרתו לשכנע את האו"ם להעניק לפיצה מעמד של "מורשת תרבות עולמית", תואר שדי מפתיע כי הפיצה לא זכתה בו עד כה. המספרים אמורים לשכנע את חברי הוועדה כי פיצה מהווה חלק בלתי נפרד מחייהם של מאות מיליוני בני אדם בכל רחבי העולם.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully