וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפון 6S יושק רשמית בישראל בעוד שבועיים

29.9.2015 / 12:23

עם תג מחיר מעט גבוה יותר, ביחס למחירו של האייפון החדש בשאר העולם, תקבלו את הסמארטפון החדש של אפל בלילה שבין ה-14 ל-15 באוקטובר

יוטיוב

בלילה שבין ה-14 ל-15 באוקטובר תקיים חנות iDigital ברמת אביב לילה לבן, במהלכו יושק אייפון 6S בישראל באופן רשמי. הוא יימכר בארץ במחיר שמתחיל ב- 3,750 שקלים, זאת לעומת אייפון 6S פלוס שמחירו יעמוד על כ-4,350 שקלים. באמזון, לצורך ההשוואה תוכלו לרכוש את הדגם החדש עם 16 ג'יגה (לא מומלץ) ב-640 דולר (2,518 שקלים) אך תצטרכו לדאוג למשלוח לישראל.

ברחבי העולם כבר החלו להימכר הניידים החדשים של אפל ולפי הדיווחים המכשיר החדש שובר את כל שיאי המכירות של הדגמים הקודמים. אמש הודיעה החברה כי תוך שלושה ימים נמכרו מסביב לעולם כ-13 מיליון מכשירים. בפרק הזמן הזה הצליחה אפל למכור "רק" 10 מיליון מכשירי אייפון 6 בהשקה הקודמת.

האייפון החדש מציג כמה שדרוגים משמעותיים, בהם טכנולוגית המגע התלת-ממדית (עוצמת לחיצה שונה מבצעת פעולה שונה), מצלמה איכותית יותר וכמובן מגיע עם מערכת ההפעלה החדשה iOS9. אפל שדרגה גם את המעבד שלפי הביקורות מצליח להפיק ביצועים חזקים יותר, למרות שהסוללה במכשיר הזה היא החלשה ביותר שאי פעם הותקנה באייפון על ידי אפל.

איילת צרפתי רוזן, מנכ"ל אי-דיגיטל, המשווקת הרשמית: "לאור הצלחת האייפון החדש בעולם אנו צופים הצלחה גדולה גם בישראל. זו למעשה ההשקה הכי מהירה בישראל מאז ההשקה האחרונה והפעם נערכנו מראש עם אייפונים כדי לספק את הביקושים הגבוהים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שובר שיאי מכירות בעולם./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully