וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרובוט הזה עמד בתור לאייפון חדש במקום הבעלים שלו

אילן גלר

30.9.2015 / 6:56

אמנם לא מדובר בכפיל גוף, סטייל "שליחות קטלנית", אבל זה עדיין הישג אדיר ללוסי קלי האוסטרלית, שהצליחה לעמוד בתור הארוך לאייפון חדש ועדיין לא לצאת מהמשרד. במקומות אחרים בעולם היא כנראה הייתה צריכה להגיע לשם, בסוף היום, לאסוף את הרובוט בחלקים

עומדים בתור

בזכות הבדלי השעות בעולם, חנות הדגל של אפל בסידני, אוסטרליה, הייתה העיר הראשונה בה הושק אייפון 6S החדש. שלא במפתיע, זה אומר שזמן רב טרם ההשקה כבר מיהרו עשרות אנשים לתפוס את מקומם בתור מול חנות אפל. התורים הארוכים הללו כבר הפכו לסימן היכר בעת השקות אייפונים חדשים בעולם, ובדרך כלל זה מחייב ימי חופש, הקמת אוהל, ולא מעט שעות של שעמום, או לפחות יכולת לנהל שעות של שיחה על נושא אחד בלבד.

לוסי קלי, העובדת בסוכנות פרסום בעיר, מצאה פתרון אחר ומרגיז כמעט כפי שהוא גאוני - היא שלחה רובוט לעמוד בתור במקומה. מדובר ברובוט המשרת את הסוכנות בדרך כלל לשיחות וידאו, ומורכב מצמד גלגלים ומעין טאבלט המותקן על תורן. הרובוט מופעל מרחוק עם ג'ויסטיק אלחוטי, ובזכות מצלמה ומיקרופון מסוגלת קלי לצפות בנעשה בתור מול החנות, לשוחח עם אנשים שבאמת טרחו להגיע, ובסופו של דבר לרכוש את האייפון החדש - מבלי לצאת מהמשרד.

עושה רושם כי אנשים אחרים בתור דווקא חיבבו את החידוש, ונעמדו לצילום סלפי לצדו בהמוניהם. אפשר גם לטעון שהיה ממש משעמם שם באותו הרגע אבל למרות ממדיו הדקיקים, הרובוט לא הצליח להגיע לחנות ראשון. קדמו לו שלושה אנשים, הראשון שבהם התייצב מול האפלסטור לא פחות מ-17 יום לפני ההשקה. נציין רק שיש גם צד פחות חביב לתורים הארוכים הללו; בעוד חלק מהממתינים משחיתים את זמנם לריק עבור סמארטפון חדש, אחרים קונים כמה מכשירים ומוכרים אותם מיד ברשת לכל המרבה במחיר, בהנחה שהמלאי (כרגיל) נגמר מהר.

רגע אחרי הקנייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully