וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הטלפון הזה יציל את בלקברי ויחזיר את המקלדת לחיינו?

30.9.2015 / 5:11

חברת בלקברי, שהייתה להיט לא קטן בזכות המקלדות שלה, יצאה מחיינו עם השתלטות מסכי המגע על הסמארטפונים אבל כעת היא משיקה (בנשימותיה הכמעט אחרונות) סמארטפון אנדרואיד עם מקלדת נשלפת. הבעיה: המנכ"ל ניסה להדגים ולא מצליח לתפעל את המכשיר

מנכ"ל בלקברי מתפדח בשידור/יוטיוב

אם אתה לא יכול לנצח אותם, שלא לומר שלא להיות מובס על ידם באופן מביך, הצטרף אליהם. זו כנראה המחשבה מאחורי האבולוציה הצפויה של חברת BlackBerry הקנדית, הצפויה למכור מכשיר סמארטפון מבוסס אנדרואיד לראשונה. את הידיעה על הסמארטפון הזה היא פרסמה עם היוודע תוצאות המכירות שלה לרבעון השני של 2015, ונראה שכולם שם מחזיקים אצבעות שאולי הסמארטפון הזה יציל אותם מישיבה על הספסל לצד נוקיה הפינית.

התקוות הרבות לא עזרו במיוחד למנכ"ל החברה, ג'ון צ'ן, שהתפדח לעיני המצלמות כשלא הצליח לתפעל כהלכה את ה-BlackBerry Priv החדש בהדגמה לעיתונות.

אם נכונה הקלישאה, לפיה אין דבר כזה פרסום רע, הפדיחה המקוונת רק צפויה לתדלק את העניין סביב המכשיר הכולל מקלדת נשלפת, במיטב מסורת הסליידר של תחילת המילניום. למרות ההתרחבות לאנדרואיד מתכוונת בלקברי לשמר את מערכת ההפעלה המקורית BlackBerry 10 ולהמשיך לעדכנה.

ה-BlackBerry Priv החדש צפוי להיות מושק רשמית עד סוף השנה, כך שכבר בשבועות הקרובים יפורסם יותר מידע לגביו, בינתיים הואילה החברה לספר כי המכשיר ישים דגש על אבטחה - נקודת תורפה מהותית במערכת אנדרואיד, החשופה יותר מ-iOS לפרצות וניצול לרעה של יישומי צד שלישי. ה-Priv ישלב, לדברי החברה, את המיטב של אבטחת בלקברי עם השימושיות הנובעת ממערך האפליקציות הנרחב בפלטפורמת אנדרואיד. והכי חשוב - הוא מחזיר את המקלדת המלאה לחיינו.

מנכל בלקברי מתפדח בשידור. צילום מסך, צילום מסך
באמת קל יותר להקליד ככה./צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully