וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להטעין את הנייד מכל מקום בחדר: חשמל אלחוטי - כבר לא מדע בדיוני

30.9.2015 / 6:21

יצרניות הסלולר הגדולות מציעות מטענים אלחוטיים שולחניים אבל הראוטר החשמלי הזה ישנה את הדרך בה אנחנו בכלל מעסיקים את עצמנו בטעינת הנייד. דמיינו עולם בו כל חדר מטעין לכם את הסמארטפון ברגע שאתם נכנסים אליו

צילום מסך

ממש לא מזמן הציגו לנו יצרניות הסלולר הגדולות משטחים מיוחדים, שיכולים להטעין את הסמארטפונים שלנו מבלי לחבר אותם למטען. אבל עכשיו מגיע השלב הבא - הטענת הטלפון באופן אלחוטי לחלוטין.

חברת Technovator הציגה את ה-XE - אבטיפוס למטען אוניברסלי, שיטעין כל סמארטפון בחדר ללא כבלים. המכשיר מתבסס על טכנולוגיה שהגה טסלה עוד בשנת 1894, המנצלת את השדות המגנטיים הנוצרים בין גוף משדר להתקן מיוחד שמכוון לאותו אורך גל.

הגוף המשדר - ראוטר החשמל המעוצב - יזהה כל טלפון בחדר ויטעין אותו באופן אלחוטי, בהנחה שהוא יהיה מצויד בקייס הייעודי. המכשיר הקסום הזה עדיין לא זמין לקנייה, אבל ההערכות הן שמחירו בשוק יהיה בסביבות ה-200 דולרים.

מהו סיפור בדקה?
יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully