וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפילה, טביעה ומכות: עוד מבחני התעללות לאייפון החדש

אילן גלר

30.9.2015 / 8:14

אחרי שגילינו שמשבר בנדגייט מאחורינו, ושהאייפונים החדשים עמידים בפני כיפופים אקראיים בכיס, הגיע הזמן לבחון באמת עד כמה חזקים ועמידים הסמארטפונים החדשים של אפל. צפו בניסויים שיגרמו לכל חובב גאדג'טים להתכווץ

יוטיוב

מאז שהחלו להימכר בחנויות ברחבי העולם בסוף השבוע האחרון, נאלצו מכשירי האייפון 6S ו-6S פלוס החדשים של אפל לעמוד במבחני התעללות חסרי תקדים. כמובן שהדבר הראשון שכולם ביקשו לבדוק הוא נכונותם להתקפל בפני עומס - בעקבות משבר ה"בנדגייט" של קודמם. המסקנה החד-משמעית היא שאכן תקלה זו טופלה, והאייפונים החדשים אינם נתונים יותר לכיפוף יותר מכל סמארטפון אחר בשוק - אבל זה לא מספיק מתברר.

בחברת הביטוח האמריקנית SquareTrade, המתמחה בפוליסות ביטוח לגאדג'טים, החליטו לערוך מבחן מקיף עוד יותר; מסכת ההתעללות האכזרית שלהם באייפון כללה הפעלת כוח של עשרות קילוגרמים, הצפתו במים והשלכתו מגובה רב. בנוסף, ערכה החברה את אותם המבחנים למכשיר הגלקסי נוט 5 החדש יחסית של סמסונג, כדי להשוות את המתחרים ראש בראש.

התוצאה המפתיעה: האייפון 6S הוא הסמארטפון המתקדם העמיד ביותר בשוק כרגע. הוא מציע שילוב טוב בין משקל עצמי נמוך וכושר הישרדות גבוה, והצטיין במיוחד במבחני הכיפוף, נפילה על פינות ונפילה ישירה על המסך (אם כי אל תטעו לחשוב שיש למכשיר סיכויים גבוהים שלא להיסדק בנפילה כזו - הוא פשוט עמיד יותר מהמתחרים). האייפון זכה למדד סיכון משולב של 4.5 (בסולם שבו מספר קרוב יותר לעשר משמעו מכשיר פחות עמיד), בעוד שהאייפון 6S פלוס הגדול יותר והנוט 5 נאלצו להסתפק בציון 5.

כל המכשירים כמובן מועדים לפורענות, אם כי יש מי שיטען שהאינטרס הברור של חברת הביטוח הוא לשכנע אותנו שהם עלולים להינזק בכל הזדמנות. בנוסף, ביוטיוב כבר התפרסם סרטון המתעד לכאורה את הצפת מכשירי האייפון החדשים במים למשך יותר משעה - אותה הם שרדו במפתיע ללא כל פגע. תוצאות אלו סותרות את המבחן של SquareTrade, הקובע חד משמעית כי ה-6S איננו עמיד במים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully