וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סרטון השוקולד" הבריטי: הכירו את כוכב הרשת הזועם רוני פיקרינג

אילן גלר

30.9.2015 / 8:50

"אתה לא יודע מי אני?!" - המשפט הזה הפך לקאלט בימים האחרונים בבריטניה, וכעת גם בשאר העולם, לאחר שהמתאגרף לשעבר רוני פיקרינג תועד מתפרץ על אופנוען בכביש. הממים לא אחרו לבוא

צילום מסך

מתברר שלא רק ישראלים יכולים להפוך לכוכבי רשת בזכות חוצפתם; הכירו את רוני פיקרינג, שהפך תוך יום אחד בלבד לאחד השמות המפורסמים באנגליה, בעקבות תיעוד שלו מתפרץ בגסות על רוכב אופנוע, שצילם את כל ההתרחשות במצלמת הדסקה שלו.

ההתפרצות הקיצונית של המתאגרף לשעבר הפכה למם במהירות שיא - ודי בצדק. פיקרינג איים על הרוכב מילולית, הזמין אותו לקרב אגרוף ועקף אותו בגסות בפניה לפני שנעלם. מאות אלפים כבר צפו בסרטון המקורי, ובגרסאות השונות שפורסמו ברשת.

בטוויטר תוכלו למצוא כעת עשרות חשבונות מזויפים של פיקרינג (המתלהב לכאורה ממעמדו כסלב-על ל-15 דקות), בעוד שגולש אחר החליט לענות בשמו של רוני לשאלות הגולשים באתר Reddit. גם חברתו, היושבת אתו ברכב במהלך הסרטון, הפכה קורבן של טרולים ברשת, שהעלו חשבונות פייסבוק וטוויטר מזויפים בשמה.

פיקרינג עצמו מודה בראיונות כי הגיב בתקיפות יתר להתנהגותו של רוכב האופנוע (שלטענתו חסם אותו בעת היציאה מחניון), ובדרך כלל איננו אגרסיבי כל כך על הכביש. בנוסף, מאחר ופיקרינג אכן היה מתאגרף מקצועי, הזמנה לקרב בזירה לא הייתה מופרכת כל-כך.

מה שבטוח, הסיפור הזה ימשיך לשעשע את הבריטים וגולשים רבים בשאר העולם. הוא מקודם באמצעות ההשטגים #ronniepickering ו- #doyouknowwhoiam.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully